اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۷۱۵۱
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

کارشناس مسائل خاورمیانه:

ایران وارد مرحله جدیدی از اقتدار ملی در عرصه‌های بین المللی شد/ عقب‌نشینی آمریکا در اقدام علیه ایران

کارشناس مسائل خاورمیانه در خصوص پهلو گرفتن نفت کش ایران در ونزوئلا با توجه به تحریم ها و تهدیدها از سوی آمریکا گفت: ایران وارد مرحله جدیدی از اقتدار ملی در عرصه های بین المللی شده است.


////

سخنگوی هیات رئیسه مجلس دهم:

تخلف 8 نماینده مجلس یازدهم در مدرک حوزوی و دانشگاهی محرز است/ منتخبین استان اصفهان و استان‌های جنوبی مدارک‌شان مخدوش است

سخنگوی هیات رئیسه مجلس دهم گفت: منتخبین استان اصفهان و استان‌های جنوبی جزو نمایندگانی هستند که مدارک‌شان دچار ایراد است.


////

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم مطرح کرد؛

تهدید نمایندگان مجلس یازدهم در صورت رئیس نشدن!/ رد پای مجلس دهمی‌ها در تعیین ریاست ها در مجلس یازدهم/ در مجلس دهم تنش تعیین رئیس نداشتیم/ به دانشگاه برمی‌گردم

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم گفت: در مجلس یازدهم برخی از نمایندگان تهدید کردند که اگر رئیس فلان جا نباشند، استعفا می‌دهند و نماینده نمی‌مانند، گویا برای ریاست نماینده شده اند.


////

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم:

نیازمند همکاری با دولت هستیم/ فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان تأسیس کردیم/ براساس فراکسیون گام دوم شفافیت در مجلس را دنبال می‌کنیم/ با اصلاح طلبان مجلس همکاری می‌کنم

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم بر توجه بیشتر به شرکت‌های دانش بنیان تاکید می‌کند. او ضمن اعلام همکاری با نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس یازدهم از کاندیداتوری ریاست فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب، خبر می‌دهد.


////

نماینده منتخب مردم کازرون و کوه چنار:

کاندید ریاست مجلس هستم / باید از دخالت احزاب در مجلس جلوگیری کنیم

نماینده منتخب مردم کازرون و کوه چنار در مجلس یازدهم گفت: بنده هم کاندیدای ریاست مجلس هستم و هم می‌توانم در کمیسیون‌های مختلف به عنوان رییس و عضو عادی حضور داشته باشم.


////

دکتر روحانی در تماس تلفنی با رئیس جمهور سوئیس:

سوئیس نقش موثرتری در قبال اقدامات غیر قانونی آمریکا ایفا کند/ ضرورت فعالتر شدن ساز و کار مالی سوئیس/ رئیس جمهور سوئیس: برای حفظ برجام همه تلاش خود را انجام خواهیم داد

رئیس جمهور با اشاره به نقش حساس و با اهمیت سوئیس در روابط بین الملل، گفت: انتظار ما از سوئیس در این شرایط حساس که شاهد افزایش تحریم های غیر قانونی و غیرانسانی آمریکا علیه ایران هستیم، این است که نقش موثر تری ایفا کند.


////

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دهم:

برای اولین بار تعداد تبدیل لایحه به قانون، 60 به 40 شد/ بعد از 2 سال، نوبت سوال به من نرسید/ باید سازمان تخصصی تحقیق و تفحص تشکیل شود

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دهم گفت: مجلس در بحث تقنینی و قانونگذاری بسیار قدرتمند عمل کرد؛ حتی این بار، تعداد تبدیل لایحه به قانون، 60 به 40 شد.


////

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم:

مجلس از ابزار تحقیق و تفحص به خوبی استفاده نکرد/ هیچ کدام از تحقیق و تفحص ها در مجلس به بار ننشست/ اولویت ما در کشور اقتصاد نیست/ حل مشکلات اقتصادی در گرو همکاری سیاسی است

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم گفت: اگر ما با دنیا تعامل سیاسی نداشته باشیم تعامل اقتصادی نیز نمی توانیم داشته باشیم و این یک امر طبیعی و روشن است.


////

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم:

نمایندگان باید هفته‌ای دو روز جلسه صحن داشته باشد و بقیه روزها به نظارت بپردازند/ قانون مبارزه با قاچاق کالا باید به صورت مداوم اصلاح شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم گفت: به نظر بنده اگر نمایندگان هفته ای دو روز صحن داشته باشند و بقیه روزها به نظارت بپردازند کارآمدی آنها، بهتر خواهد بود تا اینکه مانند یک دانشگاه و مدرسه از شنبه تا چهارشنبه به مجلس بروند.


////

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم:

نمایندگان نباید اسیر اقتصاد لیبرال شوند

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم گفت: نمایندگان نباید اسیر اقتصاد لیبرالی شوند، اگر مجلس یازدهم را مردمی کردیم موفق می شویم.


////

نماینده مردم حوزه اردبیل و ثمرین:

ما با حضور حاجی بابایی در یک کشتی هستیم/ اگر درست عمل نکنیم مردم به ما فحش می‌دهند

نماینده مردم حوزه اردبیل و ثمرین در مجلس یازدهم گفت: ما با حضور حاجی بابایی در یک کشتی هستیم، مردم با کسی عقد اخوت نبسته اند اگر درست عمل نکنیم، به ما فحش خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز