اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۷۹۵۰
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

روحانی در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی مقابله با کرونا:

باید مردم را برای زندگی فعال همراه و همزمان با مقابله با بیماری کرونا آموزش داد/ گردش چرخ اقتصاد کشور با میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارتباط کاملی دارد/ برنامه‌ریزی برای تأمین سلامت و معیشت با وجود کرونا

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه گردش چرخ اقتصاد کشور با میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارتباط کاملی دارد، اظهارداشت: براساس گزارش‌هایی که از وضعیت شیوع بیماری در کشور و حتی دنیا داده می‌شود، همه باید نسبت به زندگی با این ویروس آماده باشند و سبک زندگی را به نوعی برای مقابله دائمی با این بیماری تعریف کنیم.


////

واعظی در اینستاگرام خود نوشت؛

قهرمانان گمنام کرونا

محمود واعظی نوشت: مبارزه با کرونا قهرمانان پرشماری دارد. پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای خانواده بزرگ بهداشت و درمان سربازان خط مقدم‌اند اما این مبارزه قهرمانان دیگری هم دارد که نباید تشکر و قدردانی از آنها را فراموش کنیم


////

قالیباف، رییس مجلس شد

منتخبان مجلس یازدهم محمد باقر قالیباف منتخب مردم تهران را به عنوان رییس مجلس برای سال اول مجلس یازدهم انتخاب کردند.


////

یادداشت؛

ما و «رومینا» هایمان

علی ربیعی_سخنگوی دولت


////

نماینده ادوار مجلس:

رقابت‌های مجلس یازدهم شائبه سهم‌خواهی نمایندگان را تقویت می‌کند/ مدعیان شورای ائتلاف انقلاب جلوی سهم‌خواهی پدرخوانده‌ها را بگیرند

نماینده ادوار مجلس گفت: باید آنهایی که مدعی شورای ائتلاف انقلاب بوده و هستند با هماهنگی جلوی تشتت و سهم‌خواهی‌ها را از احزاب، گروه‌ها و پدرخوانده‌ها بگیرند تا خود نمایندگان مجلس بتوانند در فضای آرام، درست و براساس ملاک‌ها و معیارها انتخابات را برگزار کنند.


////

گزارش روز؛

دولت دوازدهم زیر سایه شوم بحران‌ها

بحران‌های طبیعی و انسانی در حالی بر سر دولت دوازدهم سایه افکنده که کشور ایران با ظالمانه‌ترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌های تاریخ مواجه است. مدیریت بدون بحران کشور در چنین شرایطی مستلزم برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیق است با این حال گریزی از سوانح نیست و در چهار سال گذشته دولت با حوادث غیرمترقبه‌ای مواجه شده که هنوز هم با تبعات آن دست و پنجه نرم می‌کند.


////

قاضی زاده هاشمی و نیکزاد نواب رییس مجلس شدند

امیرحسین قاضی زاده هاشمی و علی نیکزاد منتخبان مردم مشهد و اردبیل در مجلس به عنوان نواب اول و دوم هیات رییسه مجلس انتخاب شدند.


////

وزیر جهاد کشاورزی در دولت دهم:

نگاه‌های سیاسی و جناحی بر مجلس یازدهم حاکم است/ نباید نگاه پلکانی به مجلس حاکم باشد

وزیر جهاد کشاورزی در دولت دهم گفت: مجلس در رأس امور است و جایگاه بسیار بالایی دارد، نباید این نگاه به مجلس حاکم باشد که پلکانی برای رسیدن به یک مقام دیگر است.

 

نظر شما