در گزارش اندیشکده رژیم صهیونیستی منعکس شد؛

حساسیت صهیونیست‌ها به حضور فعال نُجَباء در نوار غزه

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۸۵۸۰
حساسیت صهیونیست‌ها به حضور فعال نُجَباء در نوار غزه
یک اندیشکده صهیونیستی با اشاره به برگزاری کنفرانسی ضدآمریکایی و همچنین توزیع کمک‌های انسان‌دوستانه در غزه، فعالیت‌های جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در فلسطین را زیر ذره‌بین قرار داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، اندیشکده صهیونیستی موسوم به "آگاهی‌های اطلاعاتی و ضد ترور" (وابسته به مرکز میراث اطلاعاتی رژیم صهیونیستی) خبر توزیع بسته‌های حمایتی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های ایثارگر فلسطینی ساکن باریکه غزه توسط جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء را مورد توجه قرار داد.

در گزارش این اندیشکده که با هدف هشدار به نخبگان سیاسی ـ امنیتی رژیم صهیونیستی تنظیم و منتشر می‌شود، آمده است: جنبش نُجَباء ـ گروه شیعه عراقی وابسته به ایران ـ به‌صورت شبانه در مناطق شمالی نوار غزه بسته‌های غذایی، بهداشتی و هدایای رمضانی توزیع کرده است.

نویسنده گزارش سپس با مراجعه به آرشیو رسانه‌های محور مقاومت، ادامه داده است: البته بار اول نیست که اطلاعاتی از فعالیت این جنبش در غزه انتشار می‌یابد؛ پیش‌تر نیز اداره روابط بین‌الملل نُجَباء (دائرة العلاقات الدولیة لحرکة النجباء) کنفرانسی را تحت‌عنوان "آمریکا شیطان بزرگ" برای بررسی آنچه نقش آمریکا در مقابله با محور مقاومت و سیاست‌های توسعه‌طلبانه رژیم صهیونیستی خوانده می‌شود، ترتیب داده بود.

اندیشکده صهیونیستی در پایان خاطرنشان ساخته است که این کنفرانس ضدآمریکایی با حضور و سخنرانی تعدادی از مسؤولان گروه‌های جهادی و کارشناسان سیاسی، در مؤسسه اسرائیل‌پژوهی "اطلس" واقع در غزه برگزار شده بود.

 

 

نظر شما