اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۹۲۳۴
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

عضو کمیسیون عمران در مجلس دهم:

میرسلیم کل مجلس را زیر سوال بُرد/ آقایان برای فردی که کاندیدای ریاست جمهوری بود، درخواست تحقیق و تفحص کردند که مدارک متقن نبود/ با میرسلیم هم حزبی هستم اما از حق دفاع می‌کنم

عضو کمیسیون عمران در مجلس دهم درباره اظهارات اخیر میرسلیم گفت: برخی قصد داشتند قبل از کاندیداتوری ریاست جمهوری یک کار سیاسی انجام دهند اما مجموع نمایندگان که در اکثریت بودند به این نتیجه رسیدند مدارکشان متقن و محکم نیست، بنابراین ارائه ندادند.


///

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم:

رفتار جمعی نمایندگان از عملکرد و اشتباه آنها مهم‌تر است/ شفافیت آرا در مجلس ضروری است

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: رفتار جمعی نمایندگان، از عملکرد و بعضا اشتباهات یکایک آن‌ها مهم‌تر است و در برخی موارد مانند همین عدم تصویب طرح شفافیت آراء، با مشکلاتی روبرو بوده‌ایم.


///

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

آمادگی ریاست مرکز پژوهش‌ها را دارم/ رئیس مجلس سخنگوی مجلس است/ نماینده باید نماینده مردم باشد نه نماینده بستگان و آدم‌های ویژه

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سال‌های گذشته قدرت رئیس افزایش یافته است که باید تعدیل شود و نمایندگان قدرت عمل داشته باشند و این طور نباشد که نمایندگان فقط گوش دهند، موافقت و مخالفت کنند و بعد بقیه کارها در دست رئیس باشد.


///

یک فعال سیاسی اصولگرا:

برخی روابط ناسالم بین نمایندگان و مدیران اجرایی باید اصلاح شود/ نباید دست مدیران قوه مجریه به این سادگی، زیر ساتور نمایندگان مجلس باشد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: به یک نوعی باید آئین‌نامه داخلی مجلس اصلاح شود که دست مدیران قوه مجریه به این سادگی زیر ساتور نمایندگان مجلس نباشد.


///

اعتراض نمایندگان به بی‌نظمی در صحن علنی

نماینده مردم اردکان در مجلس یازدهم گفت: بنا بود ما مجلسی متفاوت‌تر از ادوار گذشته داشته باشیم و نمایندگان باید نظم را در صحن علنی مجلس رعایت کنند.


///

تحلیلگر مسائل آمریکا:

ایران به توانایی‌های خود در فعالیت‌های هسته‌ای متکی است/ تلاش آمریکا برای از بین بردن برجام تا ماه اکتبر

تحلیلگر مسائل آمریکا گفت: ایران به توانایی‌های خود در صنعت هسته ای متکی است همانگونه که توانست راکتور هسته ای اراک و نطنز و فردو را بسازد و به غنی سازی بپردازد.


///

اعتبارنامه 3 نماینده تایید نشد

اعتبارنامه سه منتخب سید کاظم دلخوش، غلامرضا تاج‌گردون و حسین محمدصالحی از سوی شعب اعلام نشد.


///

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس دهم:

انتشار اوراق بدهی در شرایط امروز راهکار مناسبی برای تامین منابع دولت است/ کنترل تورم و نقدینگی با انتشار اوراق

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس دهم، سیاست انتشار اوراق بدهی توسط دولت را راهکاری مناسب برای مقابله با کسری بودجه در شرایط بحرانی دانست.


///

به بهانه آغاز یازدهمین دوره مجلس؛

نیم نگاهی به کارنامه روسای مجلس اول تا دهم

آغاز به کار مجلس یازدهم در روز چهارشنبه و انتخاب رئیس مجلس یازدهم در جلسه پنجشنبه هفته گذشته نمایندگان، بهانه‌ای شد تا گذاری بر کارنامه روسای 10 دوره گذشته مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.


///

وزیر کشور تعداد حدودی کشته شدگان آبان را اعلام کرد

رحمانی فضلی گفت: همین روزها تعداد کشته‌های آبان اعلام می‌شود. حوادث غمباری رخ داد و حدود ۴۰ یا ۴۵ نفر یعنی حدود ۲۰ درصد کشته‌شدگان، افرادی بودند که با سلاح‌هایی کشته شدند که سلاح سازمانی نبود و آنها شهید شدند. الان ترامپ می‌گوید با سگ شکاری به مقابله با معترضان می‌رود ولی می‌گویند چون رحمانی دستور قطع اینترنت را داده است، تحریم می‌شود.

نظر شما