ادعای نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

ما را با پیش شماره ٠٩١٧ تهدید مسلحانه می‌کنند/ این تهدیدات توسط تاجگردون صورت می گیرد

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۰۹۳۹۹
ما را با پیش شماره ٠٩١٧ تهدید مسلحانه می‌کنند/ این تهدیدات توسط تاجگردون صورت می گیرد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای تهدید مسلحانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تایید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ «مجتبی رضاخواه» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام با بیان اینکه «تا چندی پیش حتی تمدن‌های دیگر را هم به گفتگو دعوت می‌کردند. جدیدا برای بررسی اعتبارنامه تهدید مسلحانه می‌کنند، هیچ‌وقت یک جوان انقلابی را تهدید نکنید.» خبر از تهدید  مسلحانه داد.

رضاخواه در توضیح چگونگی این تهدیدها به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: این تهدیدها از طریق پیام و تماس تلفنی صورت گرفته است.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه با چه پیش شماره‌ای تماس حاصل شده و پیام فرستادند؟ تصریح کرد: پیام ها زیاد است، در این چند ساعت با شماره‌های مختلف تماس گرفتند و پیام دادند اما بیشتر با پیش شماره 0917 و شماره‌هایی که مربوط به منطقه انتخابیه تاجگردون است، این اقدام صورت گرفته است.

رضاخواه در پاسخ به اینکه مطمئن هستید که این تهدیدها از جانب تاجگردون صورت می‌گیرد؟ مدعی شد: نیازی نیست این سوال پرسیده شود چراکه اگر پست اینستاگرامی که در کنار عکس وی اسلحه گذاشته شده را ببینید، گویای همه چیز است. بله وقتی که به‌طور صریح به این موضوع اشاره می‌شود و بعد تهدید صورت می‌گیرد، معلوم است که به تاجگردون مربوط است حتی اگر اسم هم آورده نمی‌شد، وقتی که بعد از انجام یک کاری این تهدید صورت می‌گیرد، واضح است که به او مربوط است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر ما قبل از درخواست اعتراض به اعتبارنامه، دلایلی برای اعتراض داشتیم، درحال حاضر همان دلایل را داریم به علاوه یک موضوع جدید که تهدید مسلحانه است، یعنی کسی که این چنین رفتارهایی از خودش و طرفدارانش صورت می‌گیرد، شأن نمایندگی مردم ایران را ندارد.

نظر شما
پرونده ویژه