کرونا شمار کارکنان هواپیمایی امارات را کاهش می دهد

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۰:۵۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۹۴۱۵
کرونا شمار کارکنان هواپیمایی امارات را کاهش می دهد
شرکت «هواپیمایی امارات» تصمیم دارد شماری از کارکنان خود را به دلیل مشکلات ناشی از بحران کرونا برکنار کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری فرانس۲۴، گروه هواپیمایی امارات روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: با وجود از سرگیری پروازهای ما در این شرایط دشوار و در چارچوب پایبندی کامل به تعهدات مربوط به تدابیر پیشگیرانه، واقعیت این است که ویروس «کووید ۱۹» تاثیر منفی عمیقی روی بسیاری از بخش های اقتصادی در جهان گذاشته است.

بیانیه در عین حال به شمار کارکنانی که قرار است، اخراج شوند اشاره ای نکرده است. در حال حاضر حدود ۱۰۰  هزار نفر در هواپیمایی امارات مشغول به کار هستند.

گروه هواپیمایی امارات ماه مارس اعلام کرده بود که حقوق کارکنانش را به طور موقت بین ۲۵ تا ۵۰ درصد کاهش می دهد.

این شرکت در تاریخ ۱۰ ماه مه پیش بینی کرده بود که بازگشت تقاضای سفر به وضعیت عادی دست کم  ۱۸ ماه زمان نیاز دارد.

شرکت هواپیمایی کویت نیز روز پنجشنبه از برکناری ۱۵۰۰ تن از کارکنان غیرکویتی خود به دلیل پیامد منفی ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

شرکت هواپیمایی امارات برای مقابله با ویروس کرونا در ۲۵ مارس گذشته (۵ فروردین) همه پروازهای خود را به طور موقت به حالت تعلیق در آورد.

هواپیمایی امارات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی مقاصد دور در جهان،  ماه جاری میلادی اعلام کرد که برای پشت سر گذاشتن بحران شیوع ویروس کرونا در صدد گرفتن وام است و برای مقابله با سخت‌ترین ماه‌های تاریخ خود شاید مجبور به اتخاذ تدابیر سخت و دشواری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز