اصغر سلیمی:

مجلس محل عمل به قرآن است نه ختم قرآن/ خواندن و تامل در قرآن باید در فرصت‌های مقتضی صورت بگیرد

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۵:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۹۶۵۲
مجلس محل عمل به قرآن است نه ختم قرآن/ خواندن و تامل در قرآن باید در فرصت‌های مقتضی صورت بگیرد
نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم می‌گوید: در جایگاه مجلس و اجرا باید بحث عمل کردن به قرآن مطرح باشد. قرآن را باید در فضای خصوصی مطالعه کرد و راهکارهای قرآنی را برای طرح‌ها و لوایح به کار بست. فرصت مجلس محدود است و باید به رفع مشکلات معیشتی مردم اختصاص یابد.

«اصغر سلیمی»، نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم، درباره پیشنهاد یک نماینده مجلس یازدهم برای ختم روزانه قرآن در مجلس به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا گفت: هر فرد مسلمانی باید به کتاب قرآن تاسی بجوید و قرآن را در حد توانایی مطالعه و به آن عمل کند اما بحث کار فرق می‌کند. قرآن توصیه‌هایی دارد که بتوانیم وظایف‌مان را به نحو احسن انجام دهیم.

سلیمی خاطرنشان ساخت: جایگاه مجلس و اجرا جایگاه دیگری است. قرآن باید سرلوحه کار ما قرار گیرد ولی عمل کردن به قرآن کار بزرگ‌تری است که مردم آن را بر عهده نمایندگان گذاشته‌اند که بتوانند مشکلات جامعه را با بهره‌گیری از آیات قرآنی حل کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم ادامه داد: در جایگاه مجلس و اجرا باید بحث عمل کردن به قرآن مطرح باشد. قرآن را باید در فضای خصوصی مطالعه کرد و راهکارهای قرآنی را برای طرح‌ها و لوایح به کار بست. فرصت مجلس محدود است و باید به رفع مشکلات معیشتی مردم اختصاص یابد.

او در پایان اظهار داشت: عمل کردن به قرآن باید در مجلس سرلوحه کار قرار گیرد و بحث خواندن و تامل در قرآن باید در فرصت‌های مقتضی صورت بگیرد. خوانش قرآن باید مدنظر نمایندگان قرار گیرد اما صحنه اجرا باید صحنه عمل کردن به قرآن باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز