ترامپ خواستار برخورد تهاجمی با معترضان شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۹۹۳۰
ترامپ خواستار برخورد تهاجمی با معترضان شد
رئیس جمهوری آمریکا از فرمانداران این کشور خواست تا پس از خشونت معترضان و سه شبانه روز ناآرامی ده‌ها شهر در سراسر کشور، تهاجمی‌تر عمل کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دونالد ترامپ روز دوشنبه در یک کنفرانس ویدئویی که گفته می‌شود از زیرزمین کاخ سفید است، گفت: شما باید مسلط شوید، شما باید مردم را دستگیر و محاکمه کنید.

در این گفت‌وگو که نیروهای اجرای قانون و مقامات امنیت ملی هم حضور داشتند، وی تاکید کرد باور او بر این است که این خشونت از طرف نیروهای چپ‌های تندرو انجام می‌شود.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: این یک جنبش است، اگر آن را به زیر نکشید، بدتر و بدتر خواهد شد. تنها زمانی موفق خواهند شد که شما ضعیف باشید و بیشتر شما هم ضعیف هستید.

به گفته شبکه خبری سی ان ان، ترامپ با اشاره به شهری که اعتراضات از هفته گذشته پس از کشته شدن یک سیاهپوست غیرمسلح تحت بازداشت پلیس آغاز شده بود، اضافه کرد: همه دنیا از آتش گرفتن پاسگاه پلیس در مینیاپولیس می‌خندیدند.

ترامپ در ماه های اخیر به دنبال ایجاد اختلاف بین رای دهندگان آمریکایی- آفریقایی تبار بوده است در حالیکه در سه و نیم سال ریاست جمهوری خود روی موضوعاتی چون خشونت پلیس آمریکا یا نژادپرستی، اقدامی نکرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز