واکنش سخنگوی دولت به اظهارات اخیر قالیباف

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۰:۴۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۹۹۳۲
واکنش سخنگوی دولت به اظهارات اخیر قالیباف
سخنگوی دولت با اشاره به اظهارات اخیر قالیباف در صحن علنی مجلس گفت: ما همه باید بدانیم بیشتر باید در کنار همدیگر باشیم و بدانیم در چه شرایطی و تحت چه شرایط سنگینی در این سال‌ها کشور را اداره می‌کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت، در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر قالیباف در صحن علنی مجلس گفت: ما همه باید بدانیم بیشتر باید در کنار همدیگر باشیم و بدانیم در چه شرایطی و تحت چه شرایط سنگینی در این سال‌ها کشور را اداره می‌کنیم. باید هم داشته باشیم که به تعبیر مقام معظم رهبری، دولت در وسط میدان تلاش و جهاد دولت ایستاده است. همه باید به دولت کمک کنند و ما هم موظف هستیم به مجلس کمک کنیم.

ربیعی با تاکید بر اینکه هر گونه کمکی مجلس برای نظارت و قانونگذاری نیاز داشته باشیم، خود را مکلف به انجام آن می‌دانیم، ابراز داشت: برای برگزاری جلسات توجیهی مجلس و روی میز قرار دادن مسائل مهم روی کشور آمادگی داریم. تنها اقدام در چارچوب قانون اساسی، شاخص‌هایی که امام راحل (ره) تعیین کرده و رهنمودهای رهبری برای قوا ترسیم کرده‌اند، راه حل عبور از مشکلات و رسیدن کشور به سعادت است.

 تعارض آرا را منفی نمی‌دانیم

وی ادامه داد: ما تعارض آرا را منفی نمی‌دانیم. اعتقاد نداریم که همه مثل همدیگر اندیشیده و مثل همه باشند. این نظریه غلطی است. معتقدیم در تضارب آرا اما منصفانه و با اخلاق در کنار یکدیگر باشیم. نگاه باید کاستن از رنج مردم و نگرانی آنها از فشارهای اقتصادی بی سابقه‌ای که دشمن همه ما و دشمن انسانیت به مردم ما تحمیل کرده، است.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس‌جمهور با بیان اینکه باید در کنار یکدیگر به رفع آن نیازها بپردازیم، عنوان کرد: بنای دولت نهایت همکاری با مجلس یازدهم است. رییس‌جمهور تاکید کردند در چارچوب قانون اساسی که میثاق ملی ماست حدود و وظایف اختیارات نهادهای کشور مشخص شده، با مجلس همکاری کرده و از تفاوت آرا و نظر هم نگرانی نداریم. می‌دانیم دلسوزان زیادی رای آورده‌اند که دلسوز کشور هستند.

نظر شما