الهیان در واکنش به گفتگوی صالحی با برنا:

هنوز شورای نگهبان مدارک محکومیت کیفری نماینده فریدون‌شهر را ندیده است/ هنوز اعتبارنامه صالحی تایید نشده

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۰۸۹۸
هنوز شورای نگهبان مدارک محکومیت کیفری نماینده فریدون‌شهر را ندیده است/ هنوز اعتبارنامه صالحی تایید نشده
در حالی که نماینده فریدون شهر خبر از تایید اعتبارنامه‌اش می‌دهد، الهیان، نماینده معترض به اعتبارنامه صالحی از عدم تایید اعتبارنامه وی خبر می‌دهد.

«حسین محمدصالحی» نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر وجود محکومیت کیفری در پرونده خود، از تائید اعتبارنامه‌اش خبر داد و بر اعاده حیثیت از زهره الهیان که چنین اخباری را منتشر کرده است، تاکید کرد.

محمدصالحی در این گفتگو با بیان اینکه «الهیان با این اقدام حتی شورای نگهبان را زیر سوال برده و ادعا کرد شورای نگهبان صلاحیت بنده را تائید نکرده است، مگر چنین چیزی می‌شود؟! اگر شورای نگهبان صلاحیتم را تائید نمی‌کرد، می‌توانستم در انتخابات حضور داشته باشم؟! متاسفانه توهین‌ها نه تنها به اینجانب بلکه به شورای نگهبان هم صورت گرفته است.»

او ابراز امیدواری کرد که شورای نگهبان با الهیان برخورد قانونی کند.

در همین راستا «زهره الهیان»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: مدارک مستند است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای محمدصالحی که الهیان رای دادگاه تجدیدنظر را ندیده است، تصریح کرد: خیر به این صورت نیست، طبیعی است که او چنین حرف‌هایی را بزند.

الهیان در خصوص نظر شورای نگهبان در مواجه با مدارک ارائه شده، اظهار کرد: شورای نگهبان اعلام کرد مدارک را رؤیت نکرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان ادعا کرد هنوز اعتبارنامه حسین محمدصالحی تائید نشده است.2/5

نظر شما