رییس شعبه ۱۲ رسیدگی به اعتبار نامه نمایندگان:

نظر شورای نگهبان درباره اعتبار نامه تاجگردون هنوز اعلام نشده است/ برگزاری جلسه طی ۵ روز آتی

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۱:۰۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۱۱۷۲۶
نظر شورای نگهبان درباره اعتبار نامه تاجگردون هنوز اعلام نشده است/ برگزاری جلسه طی ۵ روز آتی
رییس شعبه ۱۲ رسیدگی به اعتبار نامه نمایندگان گفت: هنوز شورای نگهبان در خصوص استعلام اعتبار نامه تاجگردون نه جواب مثبت داده است نه جواب منفی.

سیدناصر موسوی لارگانی، عضو هیات رییسه مجلس یازدهم و رییس شعبه ۱۲ رسیدگی به اعتبار نامه نمایندگان، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با بررسی اعتبار نامه تاجگردون گفت: هنوز شورای نگهبان نظر خود را در خصوص اعتبار نامه تاجگردون اعلام نکرده است. مواردی که در شعبه ارایه شد و مورد اعتراض قرار گرفته بود را از شورای نگهبان استعلام کردیم که آیا در زمان تایید صلاحیت تاجگردون این موارد بررسی شده یا خیر؟ هنوز شورای نگهبان نه جواب مثبت داده است نه جواب منفی  و به همین دلیل جلسه تشکیل نداده‌ایم. 

او ادامه داد: اگر شورای نگهبان جواب استعلام را ارایه دهد، روز یک شنبه برای بررسی اعتبار نامه تاجگردون تشکیل جلسه می دهیم اما اگر جواب ندهد، چون از هیات رییسه ۵ روز کاری وقت گرفتیم، جلسه را در طی این روزها برگزار می کنیم و هر نظری که شعبه ارایه دهد، همان نظر مستند و قابل قبول است و هنوز شعبه جلسه ای را تشکیل نداده است. 

موسوی لارگانی گفت: جلسه ای که هفته پیش در دستورکار شعبه قرار گرفت به علت کسالت من و اینکه در بیمارستان بودم، برگزار نشد و نایب رییس شعبه در درخواستی از هیئت رییسه، تقاضای فرصت برای بررسی اعتبار نامه تاجگردون را کرد.  

عضو هیات رییسه مجلس یازدهم در خصوص نظر رئیس مجلس برای اعتبار نامه تاجگردون گفت: من اطلاعی ندارم و با او هم مشورتی نکرده ام. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز