فرمانده هوانیروز ارتش:

هوانیروز در کمترین زمان برای امداد حضور پیدا می کند

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۹:۵۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۲۲۷۶
هوانیروز در کمترین زمان برای امداد حضور پیدا می کند
فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه کارکنان هوانیروز ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارند، گفت: امروز هوانیروز برای مردم ایران اسلامی ثابت شده است، چنانچه در هر نقطه‌ای از کشور مشکلی رخ دهد قطعاً هوانیروز در کمترین زمان ممکن برای امداد و نجات حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم «یوسف قربانی» تاکید کرد: هوانیروز در حوزه های مهندسی، فنی، حتی تربیت خلبانان جوان و متعهد و تولید قطعات بالگردی به نقطه ای از اتکا و خودکفایی رسیده است.

امیر سرتیپ دوم قربانی گفت: کارکنان هوانیروز در اوج آمادگی رزمی قرار دارند، در هر شرایطی که نیاز باشد با تمام قدرت وارد عمل می شوند.

وی با اشاره به الحاق ۴ فروند بالگردهای اورهال شده افزود: با پشتیبانی صنعت " پنها" تعداد ۱۰ فروند بالگردهای زمین گیر شده اورهال شد که  تعداد  ۴ فروند این بالگردها به ناوگان بالگردی هوانیروز ارتش ملحق شدند.

فرمانده هوانیروز ادامه داد: این بالگردها سال‌ها به جهت نداشتن قطعات زمین گیر بودند که با همت مهندسین توانمند صنعت پنها و هوانیروز، اورهال و بازسازی شدند و  به چرخه بالگردی ارتش ملحق خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز