بازدید سه ساعته رییس کل دادگستری استان مرکزی از شرکت «واگن پارس» / دستور قضایی برای رفع توقیف حساب شرکت صادر شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۹:۲۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۱۲۸۶۷
حجت الاسلام والمسلمین موسوی به همراه مسئولان استانی و قضایی استان مرکزی عصر امروز طی بازدیدی سه ساعته از شرکت واگن پارس اراک، مشکلات این شرکت را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین موسوی به همراه مسئولان استانی و قضایی استان مرکزی عصر امروز طی بازدیدی سه ساعته از شرکت واگن پارس اراک با بیش از ۴۵ سال سابقه فعالیت و دارای هفتاد درصد ظرفیت تولید واگن کشور، مشکلات این شرکت را مورد بررسی قرار داد.

وی ضمن حضور در بخش‌های مختلف این کارخانه که با مشکلاتی از جمله کمبود نقدینگی، فقدان توان رقابت با واردات بی رویه واگن و طولانی شدن روند واگذاری به شرکت مپنا مواجه است، به استماع اظهارات کارگران و مدیران آن پرداخت.

رییس کل دادگستری استان مرکزی که هدف از این بازدید را حمایت حقوقی و قضایی از کار و تولید و اشتغال به منظور تحقق شعار جهش تولید عنوان کرد، بر انجام هرچه سریع‌تر واگذاری شرکت واگن پارس تاکید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در گفتگو با میزان از پیگیری برای انجام هرچه سریعتر واگذاری شرکت واگن پارس به مپنا خبر داد و گفت: مشخص شدن هرچه سریعتر واگذاری، می‌تواند پشتوانه‌ای برای اعضای هیات مدیره و کارگران باشد و چرخ تولید در کارخانه با سرعت بیشتری به حرکت درآید.

وی افزود: هفته گذشته با دستور قضایی حساب خرید مواد اولیه برای تولیدات که به دلیل صدور اجراییه، توقیف شده بود رفع توقیف گردید.

رییس کل دادگستری استان مرکزی از بررسی جزیی‌تر مشکلات شرکت واگن پارس در کارگروه تخصصی خبر داد و تصریح کرد: در مورد مطالبات امور مالیاتی و تامین اجتماعی هم تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد تا بعد از واگذاری نسبت به پرداخت این بدهی‌ها اقدام شود.

نظر شما