نگرانی ها از کرونا در امریکا شدت گرفت

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۷:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۴۰۵۱
نگرانی ها از کرونا در امریکا شدت گرفت
همزمان با افزایش شمار مبتلایان کرونا در آمریکا تا بیش از دو میلیون نفر، کارشناسان هشدار داده‌اند آمار قربانیان در این کشور احتمالا تا سپتامبر حدودا دو برابر خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از به گزارش تارنمای شبکه سی ان ان، تاکنون بیش از دو میلیون و ۶۶ هزار نفر در سراسر آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند که ۱۱۵ هزار و ۱۳۷ نفر فوتی داشته است.

افزایش شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکا نشان می‌دهد که اقدامات برای مهار شیوع این ویروس در این کشور تا چه میزان پیچیده شده است. این در حالی است که پیش از این گزارش شده بود در برخی کانون‌های شیوع از جمله نیویورک و نیوجرسی شمار بهبودیافتگان افزایش یافته است.

براساس اطلاعات جدید مشخص شد که از حدود ۱۰ روز پیش تاکنون، شمار بستری‌شدگان کرونایی در چندین ایالت آمریکا روند صعودی داشته است.

دکتر آشیش جها مدیر موسسه بهداشت جهانی در دانشگاه هاروارد در این زمینه گفت: ۱۰۰ هزار نفر دیگر در آمریکا تا ماه سپتامبر ( اوایل شهریور) به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

وی افزود: انتظار می رود روزانه بین ۸۰۰ تا یک هزار نفر در آمریکا به دلیل کرونا جان خود را از دست بدهند.

مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری‌ها در آمریکا نیز پیش‌بینی کرده بین ۱۱۸ هزار تا ۱۴۳ هزار نفر تا ۲۷ ژوئن (۷ تیر) در آمریکا قربانی بیماری کووید-۱۹ خواهند شد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا پیشتر از سوی احزاب مختلف سیاسی آمریکا به دلیل سوءمدیریت بحران کرونا مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

کارشناسان بر این باورند که اتفاقات چند ماه آتی درباره ویروس کرونا احتمالا بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آمریکا (آبان) و شانس دونالد ترامپ برای پیروزی دوباره تاثیرگذار خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز