معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش:

نمایشگاه دستاوردهای تجهیزاتی مقابله با کرونای ارتش افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۲۲:۰۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۵۰۱۵
نمایشگاه دستاوردهای تجهیزاتی مقابله با کرونای ارتش افتتاح شد
نمایشگاه دستاوردهای تجهیزاتی مقابله با کرونا با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش صبح امروز شنبه بیست و چهار خرداد در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرتیپ «علی جهانشاهی» روز شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه تجهیزات مقابله با ویروس کرونا در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران اظهارداشت: بخشی از تجهیزات و دستاوردهای مقابله با ویروس کرونا را در این نمایشگاه برای بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته‌ایم.

معاون هماهنگ کننده نزاجا با اشاره به مقابله نیروی زمینی ارتش از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور افزود: نیروی زمینی ارتش با برپایی نقاهتگاه‌ها و بیمارستان صحرایی با ۱۱ هزار تخت و بیمارستان‌های این نیرو در تهران و شهرستان‌ها توانسته است نقش موثری را در کنترل شیوع بیشتر کرونا در کشور داشته باشد.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در تولید ماسک، مواد ضدعفونی کننده، گان‌های حفاظتی و تجهیزات موثر در رفع آلودگی اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

وی ادامه داد: یگان‌های جنگ نوین نزاجا تقریبا در تمامی استان‌ها به ضدعفونی کردن معابر و اماکن شهری کرده‌اند که حتی در همین روزها نیز در حال انجام وظیفه هستند.

معاون هماهنگ کننده نزاجا یادآور شد: امروز بخشی از تجهیزات که اقدامات مطلوبی را در حوزه ویروس کرونا در سطح جامعه از خود به جای گذاشته‌اند را در این نمایشگاه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز