رئیس مجلس ملی ارمنستان در پیام تبریک به قالیباف:

همکاری‌ها بین مجالس ارمنستان و ایران در دور جدید رو به رشد خواهد بود

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۵۶۴۸
همکاری‌ها بین مجالس ارمنستان و ایران در دور جدید رو به رشد خواهد بود
رئیس مجلس ملی جمهوری ارمنستان با صدور پیام تبریک خطاب به قالیباف در پی انتخاب به ریاست مجلس یازدهم، ابراز امیدواری کرد که همکاری‌ها بین مجالس ارمنستان و ایران در دور یازدهم در راستای مساعدت به حاکمیت‌ها و رفاه مردم دو کشور باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آرارات میرزویان با صدور پیام تبریک خطاب به قالیباف، با بیان اینکه ارمنستان برای قرنها روابط دوستانه و صمیمانه با ایران اهمیت خاصی قائل است تاکید کرد: امروز دستور کار کلی روابط بین دو کشور، در برگیرنده تماس های وسیع فرهنگی، روابط بین ادیان و همکاری‌های اقتصادی است.

متن کامل پیام رئیس مجلس ملی جمهوری ارمنستان خطاب به قالیباف به شرح زیر است:

عالیجناب محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی،

جمهوری اسلامی ایران

از سوی مجلس ملی جمهوری ارمنستان و شخص خود انتخاب حضرتعالی را به سمت مقام والا و پرمسئولیت ریاست مجلس شورای اسلامی صمیمانه تبریک عرض نموده و برای حضرتعالی در راه تحقق رسالت خود موفقیت آرزو می نمایم.

با تجربه فراوانی که در عرصه دفاع و امنیت جمهوری اسلامی ایران و نیز اداره تهران انداخته‌اید مطمئناً در مقام ریاست قوه مقننه نیز به دستاوردهای چشمگیری نائل خواهید شد.

ارمنستان برای قرنها روابط دوستانه و صمیمانه موجود بین دو کشور اهمیت خاص قائل است. امروز دستور کار کلی روابط بین دو کشور، در برگیرنده تماس‌های وسیع فرهنگی، روابط بین ادیان و همکاری‌های اقتصادی می‌باشد.

معتقدم که در مدت ریاست حضرتعالی همکاری‌های بین‌المجالس ارمنستان و ایران به مسیر رو به رشد خود ادامه داده و موجب پدید آمدن شتاب جدید در همکاری‌های دو کشور در راستای مساعدت به حاکمیت ها و رفاه مردم ارمنستان و ملت دوست ایران خواهد شد.

عالیجناب، احترامات فائقه اینجانب را پذیرا باشید.

آرارات میرزویان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز