«تونل ضدعفونی» محافظ پوتین

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۶۷۸۱
«تونل ضدعفونی» محافظ پوتین
افرادی که قصد دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه را در کاخ کرملین یا اقامتگاهش دارند، باید نخست از تونلی رد شوند که آنها را به مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا آغشته می‌کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، پوتین در اقامتگاهش در خارج از مسکو در قرنطینه به سر می برد، اگرچه در تعطیلات «روز روسیه» که ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) برگزار شد، بدون ماسک در انظار عمومی ظاهر شد.

برای محافظت از رئیس جمهوری در برابر ویروس کرونا، ملاقات کنندگان با وی از تونلی عبور می کنند که از بالا و طرفین با مواد ضدعفونی کننده اسپری می شوند.

خبرگزاری تاس روسیه هم ایجاد تونل ضدعفونی برای محافظت از رئیس جمهوری این کشور در برابر شیوع ویروس کرونا را تایید کرده است.

مقام های منطقه پنزا در شرق مسکو مکانی که این دستگاه ضدعفونی کننده در آن ساخته شده است، می گویند این دستگاه سلامت رئیس جمهوری و همه افرادی را که با او دیدار می کنند، تضمین می کند.

این دستگاه شامل فناوری تشخیص چهره است و از قابلیت اندازه گیری دمای بدن افراد برخوردار است.

کرملین برای محافظت از جان پوتین مجموعه تمهیداتی را به کار گرفته که تست کرونای دائم رئیس جمهوری و افراد در تماس با وی از آن جمله است.

با وجود همه این موارد احتیاطی، برخی نزدیکان پوتین از جمله دمیتری پسکوف سخنگوی وی به کرونا مبتلا شده اند.

تمهیدات درنظرگرفته شده برای محافظت از جان پوتین، برخی را خشمگین کرده است. کرملین برگزاری انتخابات سراسری اول ژوئیه (یازدهم تیر ماه) در زمینه تغییر قانون اساسی را بی خطر اعلام کرده است. نتیجه این انتخابات به پوتین امکان می دهد یک دوره دیگر بر کرسی کرملین تکیه زند.

براساس گزارش های منتشر شده، ۵۵۳ هزار و ۳۰۱ نفر در روسیه به کووید – ۱۹ مبتلا شده اند. از این تعداد، هفت هزار و ۴۷۸ نفر فوت کرده و ۳۰۴ هزار و ۳۴۲ نفر بهبود یافته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز