مایک پنس:

برجام نقطه ضعف بایدن است!

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۷۹۰۲
برجام نقطه ضعف بایدن است!
معاون اول رئیس جمهوری آمریکا و شریک انتخاباتی وی ، توافق هسته‌ای ایران را فاجعه‌بار و نقطه ضعفی برای بایدن دانست که ترامپ از آن خارج شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مایک پنس عصر شنبه در گردهمایی انتخاباتی دونالد ترامپ در شهر تالسای اوکلاهاما سخنرانی کرد و با بیان تفاوت‌هایی که از نظر او افتخاری برای دولت فعلی محسوب می‌شد، افزود: ترامپ ارتش ما را بازسازی کرد و زرادخانه دموکراسی را بازگرداند.

وی ادامه داد: این رئیس جمهوری بزرگترین بودجه نظامی را از دوره رونالد ریگان امضا کرد در حالیکه جو بایدن و دموکرات‌ها، از نیروی نظامی ما غفلت ورزیدند، از کاهش بودجه حمایت کردند و تهدیدهای خارج از مرز ما را نادیده گرفتند.

معاون اول ترامپ اضافه کرد: تحت فرمان این رئیس جمهوری و احیای قدرتمان، ما با تروریست‌های تندروی اسلامی در زمین آنها جنگیدیم. می دانید زمانی جو بایدن دید که داعش در زمین عراق به شدت تاخت و تاز می‌کرد اما سال گذشته تحت این فرمانده کل، نیروهای نظامی آمریکا آخرین اینچ از قلمرو تحت کنترل داعش را تصرف کردند و رهبر آن را بدون حتی یک کشته آمریکایی حذف کردیم.

پنس با بیان اینکه «به یاد بیاورید زمانی که جو بایدن طبَق‌های پر از پول نقد را برای» آنچه که او «تروریست‌ها در ایران» نامید، فرستاد، مدعی شد: این رئیس جمهوری از توافق فاجعه‌آمیز هسته‌ای ایران خارج شد و قاسم سلیمانی اکنون رفته است.

دفاع از عملکرد ترامپ در حمله به معترضان

معاون اول ترامپ با اشاره به قتل جورج فلوید که توسط یک پلیس سفیدپوست در شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا رخ داد، گفت: می‌دانیم که آنچه برای جورج فلوید اتفاق افتاد یک تراژدی بود و باید عدالت جاری شود اما توجیهی برای غارت، آشوب و خشونت پس از آن نیست.

پنس افزود: در حالی که آشوبگران، اموال را در شهرها و خیابان‌ها ویران می‌کردند، جو بایدن بیانیه صادر کرد اما این رئیس جمهوری گارد ملی را اعزام کرد. او امنیت پایتخت کشورمان را برقرار ساخت و از همه فرمانداران ایالات متحده آمریکا خواست تا کاری مشابه انجام دهند.

وی ادامه داد: شما دیدید که روز پس از آن، خشونت‌ها تمام شد و از آن زمان تا کنون ما با مجریان قانون همکاری داریم. ما راهی برای حرکت با یکدیگر یافتیم اما یک چیزی اتفاق نخواهد افتاد و آن کاهش بودجه پلیس است. ما بودجه پلیس را نه الان و نه هیچ زمان دیگر کاهش نمی‌دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز