سخنگوی کمیسیون تحقیق در گفتگو با برنا:

زمان اعلام نظرنهایی مجلس در مورد اعتبارنامه تاجگردون مشخص شد/ تاجگردون و معترضین مستندات خود را به کمیسیون تحقیق دادند

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۱۸۳۴۱
زمان اعلام نظرنهایی مجلس در مورد اعتبارنامه تاجگردون مشخص شد/ تاجگردون و معترضین مستندات خود را به کمیسیون تحقیق دادند
سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس از مشخص شدن زمان نهایی در مورد اعتبارنامه تاجگردون خبر داد.

«حجت‌الله فیروزی» سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در رابطه با بررسی مستنداتی که قرار بود از طرف مخالفین اعتبارنامه نماینده گچساران و تاجگردون امروز (یکشنبه) به این کمیسیون ارائه شود، به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: هر دو طرف امروز مدارک خود را به کمیسیون تحقیق ارائه کردند اما با توجه این مد ارک امروز عصر به دستمان رسیده است، بررسی صورت نگرفته است. همچنین قرار است کمیسیون تحقیق فردا با مجموعه‌هایی که اطلاعات بیشتری در این زمینه دارند، جلسه داشته باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرفین اطلاعات و اظهارات خود را به صورت مکتوب و با پیوست‌ها و مستندات ارائه کردند اما تا این لحظه هیچ بررسی صورت نگرفته است، لذا برای همخوانی اطلاعات نیاز به بررسی دارند و فعلا تا مرحله تحویل مستندات پیش رفته است، به این معنی که معترضین به اعتبارنامه و تاجگردون اطلاعات مکتوب خود را به کمیسیون ارائه کردند.

فیروزی در خصوص زمان اعلام نتیجه بررسی‌های صورت گرفته از سوی کمیسیون تحقیق اظهار کرد: این کمیسیون فردا با شورای نگهبان جلسه دارد،همچنین جلسه‌ای هم با مسئولین مربوط به پرونده‌های تائید صلاحیت‎ها در وزارت اطلاعات دارد، لذا امیدواریم در جلسه نهایی عصر سه‌شنبه به جمع‌بندی برسیم و گزارش را همان روز و یا صبح چهارشنبه جهت طرح در صحن تقدیم هیئت رئیسه کنیم.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه بنابراین روز چهارشنبه نظر نهایی مجلس در مورد اعتبارنامه تاجگردون اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چهارشنبه جلسه علنی برگزار نمی‌شود و نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند و به مدت یک هفته در آنجا می‌مانند لذا نظر نهایی در مورد اعتبارنامه تاجگردون در دستور جلسه یکشنبه دو هفته آینده قرار می‌گیرد.

فیروزی در پایان یادآور شد: البته کمیسیون تحقیق باید تا روز چهارشنبه و نهایتا پنجشنبه گزارش خود را تقدیم هیئت رئیسه کند. بنابراین مجلس یکشنبه دو هفته دیگر، نظر نهایی خود را در مورد اعتبارنامه تاجگردون اعلام می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز