رئیس دفتر ناطق نوری:

از حمید رسایی شکایت می کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۸:۳۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۰۲۸۸
از حمید رسایی شکایت می کنیم
دفتر حجت الاسلام ناطق نوری پیرو حاشیه های دادگاه طبری، توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، مسوول دفتر حجت الاسلام ناطق نوری در واکنش به توییت حمید رسایی، نماینده اسبق مجلس که مدعی شده بود طبری با معرفی ناطق وارد چرخه مدیریتی کشور شده است و در ساخت حوزه علمیه ای که مدیریت آن با ناطق نوری است کمک کرده، گفت که این ادعاهاکذب است و سیر پیگیری قضایی این اکاذیب در دادگاه آغاز شده است.

متن کامل این گفتگو را در زیر می خوانید: 

نظر شما در مورد توییت منتشر شده اخیر از سوی اقای حمید رسایی و احیانا هدف از طرح این اتهامات چیست؟ 

متاسفانه باید بگویم که این قبیل اقدامات در راستای اهداف جریان نفاق و همینطور موج عوام فریبی سال های اخیر هست که هر مناسبت و حادثه ای را فرصت مناسب برای تخریب شخصیتهای سابقه دار انقلاب و چهره های محبوب مردم، بشمار می آورند. 

اگر چه اصل وجود چنین عناصری در جامعه، بخصوص در تاریخ انقلاب، قابل انکار نیست ولی آنچه موجب حیرت است، دست باز این طیف، برای زدن افترا، دروغگویی و تشویش اذهان عمومی در پیشگاه مراجع ذیصلاح و همزمان سکوت آنها است. 

البته در این مورد برخی قائلند چه بسا طرح چنین شایعات کذب، با نیت ایجاد انحراف در مسیر دادرسی و اخلال در روند رسیدگی به این پرونده است. 

با این توضیحات، شما ارتباط آقای طبری با جناب آقای ناطق نوری و یا حتی حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) را رد میکنید؟ 

بله!  صراحتا عرض می کنم که این مطلب، مطلقا و تماما خلاف واقع و کذب محض است! تشخیص کذب بودن این سخنان ، کار دشواری نیست و تنها با یک بررسی اجمالی و بازیافت آنچه این فرد در قالب توییت به قلم آورده است، درمی یابیم که :

اولاًآقای طبری اساسا هیچگاه فرماندار شهرستان نور نبوده است. 

ثانیاً این شخص مطلقا و در هیچ دوره ای نه آشنایی شخصی، نه ارتباط کاری و سازمانی، چه بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم با حوزه علمیه، دفتر جناب آقای ناطق نوری و یا شخص ایشان نداشته است. 

ثالثاً بر خلاف اظهارات حمید رسایی، نه تنها هیچ توصیه ای برای اقای اکبر طبری از سوی جناب آقای ناطق وجود ندارد بلکه برعکس، در زمان مسئولیت ریاست فقید قوه قضاییه، جناب آقای ناطق نوری، صریحا ایشان را از مخاطرات احتمالی حضور افرادی در قوه قضاییه از جمله همین آقای طبری مطلع کرد که بحمدالله شاهدین این موضوع در قید حیات هستند.

همچنین با یک بررسی ساده اینترنتی، معلوم است که جناب آقای ناطق هرگز در سال 95 با حکم رهبری معظم انقلاب، برکنار نشده اند بلکه در سال 96 بدلیل مصالحی که در همان مقطع عمومی نیز گردید، از سمت بازرسی رهبری استعفا و کناره گیری نموده اند و ضمناً لازم به ذکر است بر خلاف ادعای فرد مذکور، تا زمان حضور جناب آقای ناطق در بیت رهبری، هیچگونه ارجاعی در این خصوص وجود نداشته است.

آیا اقدام قضایی از سوی دفتر آقای ناطق نوری در این خصوص صورت خواهد گرفت ؟ 

بدون تردید بله. اجازه دهید به شما بگویم، علی رغم سعه صدر و تحمل بالای ایشان در برابر ظلم هایی از این دست که مسبوق به سابقه است، اینبار قصدی برای اغماض و سکوت در برابر نشر این اکاذیب با هدف تخریب شخصیت و تشویش اذهان عمومی ندارند. مراحل اولیه طرح شکایت صورت پذیرفته و اخبار تکمیلی در این باره، ظرف روزهای آتی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. امیدواریم  رسیدگی سریع و عادلانه قضایی در این مورد، نقطه ی عطفی برای جلوگیری از این نوع سم پاشی ها، لجن پراکنی در فضای جامعه و از دست رفتن اعتماد آسیب دیده ی مردم نسبت به خادمین شان  باشد. 

منبع: خبرآنلاین

نظر شما