علی کریمی خبر داد:

عزم جدی مجلسیان برای رفع مشکلات آموزش و پرورش

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۰۳۵۷
عزم جدی مجلسیان برای رفع مشکلات آموزش و پرورش
در گردهمایی دبیران جامعه اسلامی فرهنگیان شهرستان‌های فارس که با حضور عضو هیئت رئیسه مجلس و برخی از اعضای مجمع نمایندگان فارس برگزار شد٬ بر لزوم تحول در نگاه به آموزش و پرورش تاکید شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روز گذشته در شهر شیراز شاهد صحنه های زیبایی از وحدت و همدلی و هماهنگی بین جمعی از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی و دبیران جامعه اسلامی شهرستانها و مناطق پنجاه و نه گانه استان فارس و جمعی از فرهنگیان شاغل و بازنشسته بودیم.

میهمان ویژه این مراسم دکتر‌کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور و نماینده مردم بابل در مجلس بود.

 این مراسم در غالب برگزاری اولین گردهمایی جامعه اسلامی فرهنگیان استان فارس در سال ۱۳۹۹ که اولین گردهمایی در سطح کشور در سال ۱۳۹۹ می باشد، با شکوه تمام برگزار گردید و مطالبات جدی فرهنگیان شاغل و بازنشسته در بخش معیشت و مشکلات ساختاری اموزش و پرورش و موانع اجرایی سند تحول مطرح و نمایندگان مجلس، قول جدی پیگیری و رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن را دادند.

 سخنرانان این گردهمایی آقایان پاک فطرت، عزیزی، قادری و علی کریمی‌فیروز‌جایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین اقای فاتح نژاد دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان استان فارس بودند و آقایان نجابت، علیزاده و فروردین نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز