عضو جامعه روحانیت مبارز:

از حالا نمی‌توان گفت ضرغامی اصلح است یا صالح/ زود است درباره ضرغامی و چه غیرِ او نظر دهیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۲۲۱۹۹
از حالا نمی‌توان گفت ضرغامی اصلح است یا صالح/ زود است درباره ضرغامی و چه غیرِ او نظر دهیم
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در حال حاضر زود است که درباره افراد داوطلب چه ضرغامی و چه غیرضرغامی، بخواهیم نظری ارائه بدهیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛  اخیرا عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق صداوسیما، در گفت‌وگو با رادیو تهران اعلام کرد: «اگر در انتخابات ۱۴۰۰ احساس وظیفه کنم، کاندیدا خواهم شد.»

در این ارتباط «سیدرضا اکرمی»، عضو جامعه روحانیت مبارز، که به گفته ضرغامی در توییترش در سال 96 تحت عنوان «آخرین صبحانه 96» با ضرغامی دیدار داشت، درباره اعلام کاندیداتوری رئیس اسبق صداوسیما برای سال 1400 به خبرنگار سیاسی برنا گفت: مسئله صلاحیت یک فرد برای داوطلبی ریاست جمهوری توسط وزارت کشور در مرحله اول و توسط شورای نگهبان در مرحله دوم، کاملا مشخص می‌شود آیا فرد، برای داوطلبی واجد شرایط است یا خیر.

او افزود: از حالا تا زمان ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری، تقریبا، شش تا هفت ماه زمان باقی مانده است. از این رو باید کمی صبر و حوصله کنیم ببینیم شرایط کشور چگونه خواهد بود و افراد داوطلب چه کسانی هستند و نظر نهایی شورای نگهبان نسبت به این افراد چگونه است. نمی‌توان گفت که ضرغامی اصلح است یا صالح است و یا واجد شرایط است یا نیست. 

این عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: به نظر بنده در حال حاضر زود است درباره افراد داوطلب چه ضرغامی و چه غیر ضرغامی بخواهیم نظری ارائه دهیم. در نتیجه باید قدری حوصله کرد و ببنیم بیماری کرونا به کجا می‌رسد.2/5

نظر شما