اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۵۳۱۶
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس

جمهوری اسلامی از هیچ کوششی برای دفع شر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، دریغ نخواهد کرد

رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس نوشتند: جمهوری اسلامی همچون گذشته به حکم وظیفه دینی و انسانی و مبتنی بر اصول ارزشی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و استیفای حقوق آنان و هم چنین دفع شر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی دریغ نخواهد کرد.


///

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

تا زمانی که دولت روحانی سرکار است کار برخی اصول‌گرایان مجلس، دادن شعار است/ از مجلسی که اکثریت اعضای آن نمی‌دانند کمیسیون، فراکسیون لایحه و طرح چیست، بیش از این انتظاری نیست

یک فعال سیاسی اصلاح طلب ضمن انتقاد نسبت به رفتار نمایندگان در برخورد با وزیر امور خارجه گفت:تا زمانی که دولت روحانی سرکار است کار برخی اصول‌گرایانِ مجلس دادن شعار است.


///

نماینده اصلاح‌طلب تبریز در مجلس شورای اسلامی:

بی‌احترامی به ظریف دور از شان نمایندگان بود/ فراکسیونی تحت عنوان اصلاح‌طلبان نداریم/ کافی است نظر من با یک نماینده مخالف باشد، برایم صد حرف درست می‌کنند

نماینده اصلاح‌طلب تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص بی‌احترامی به وزیر امور خارجه گفت: در صحن مجلس شاهد بودیم به وزیر خارجه بی‌احترامی کرده و او را دروغگو خطاب کردند، این رفتار دور از شان نماینده است.


///

سفیر اسبق ایران در انگلستان:

برخی در زمین ترامپ و اسرائیل بازی می‌کنند/ کسانی‌که به یمن نظارت استصوابی، مجلس را گرفته‌اند در پی سقوط دولت هستند

سفیر اسبق ایران در انگلستان می‌گوید: خروج ترامپ از برجام دستاویزی برای مخالفین دولت قرار گرفت تا بگویند که همه مشکلات از برجام بوده اما نمی‌گویند مشکلات از ترامپ و کابینه او بوده است.


///

کلیدِ اتاق فرمان جنگ روانی علیه دولت در دست کیست؟

پازل حمله به دولت تکمیل شد/ از طرح سوال از روحانی تا استقبال از ظریف با فحاشی

پازلِ حمله به دولت از سوی دلواپسان، این بار در مجلس یازدهم کامل‌تر شده است. چند روزی از نامه روسای کمیسیون‎‌های چهل روزه مجلس یازدهم نمی‌گذرد که برخی دلواپسان به دنبال طرح سوال از رییس جمهور هستند.


///

روحانی؛ سهام‌دار 60 درصدی مسکن مهر

مسکن این روزها به حوزه‌ای تبدیل شده که هجمه‌های زیادی از طریق آن به دولت می‌شود و بسیاری این مساله را مطرح می‌کنند که آیا دولت مسکن مورد نیاز را برای مردم تامین کرده است، یا خیر؟


///

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

کسانی که مفاسد را گزارش می‌کنند، تشویق می‌شوند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه آیا از امضاکنندگان طرح حمایت مالی از افشاگران فساد هستید؟ گفت: کسانی که مفاسد را گزارش می‌کنند، تشویق می‌شوند.


///

گزارش؛

ظریف گفت اما نمایندگان نخواستند بشنوند!

حضور روز گذشته ظریف در ساختمان سبز بهارستان با حواشی زیادی همراه بود؛ نمایندگان با هیاهوی بسیار بارها سخنان ظریف را قطع کردند و در این میان تذکرات رئیس مجلس نیز نمی‌توانست زنجیره هجمه‌ها علیه وزیر خارجه را قطع کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز