خدمه نفتکش ایرانی ‌گلباران شدند

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۵۵۵۰
خدمه نفتکش ایرانی ‌گلباران شدند
خدمه کشتی نفتکش ایرانی اعزامی به ونزوئلا در آب‌های خلیج فارس در لنگرگاه بندر بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، خدمه کشتی نفتکش ایرانی اعزامی به ونزوئلا صبح امروز در آب‌های خلیج فارس در لنگرگاه بندر بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در آئین تقدیر از خدمه کشتی نفتکش ایرانی اعزامی به ونزوئلا در آب‌های استان بوشهر اظهار داشت: امروز اقتدار ایران اسلامی به برکت ایمان، اعتقاد، روحیه جهادی و شهادت‌طلبی و ولایتمداری نیروهای مؤمن و انقلابی است.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با اشاره به به اینکه کارکنان این نفتکش با مدیریت و کار جهادی ماموریت خود را به نحو احسن انجام دادند تصریح کرد: روحیه بسیجی در کارکنان این نفتکش آشکار است که ماموریت خود را به نحو احسن انجام دادند.

وی با بیان اینکه کارکنان این نفتکش در اوج یاوه‌گویی و تهدید ات ابرقدرت‌ها ، ماموریت خود را انجام دادند گفت: استکبار جهانی قصد تضعیف نظام اسلامی در ابعاد گوناگون و ایجاد ناامنی دارند که به‌حمدالله با داشتن رهبری شجاع، آگاه و مردم و نیروهای مسلح ولایتمدار و هوشیاری این نقشه‌ها خنثی می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به اینکه نیروهای متدین و انقلابی نفتکش با ایثار و بی‌توجهی به تهدیدات دشمنان نسبت به صدور محموله به کشور ونزوئلا مقتدرانه انجام وظیفه کرده‌اند بیان کرد: دشمنان بدانند که نه تنها خدمه‌های این نفتکش بلکه همه ملت ایران مانند سال‌های دفاع مقدس آماده حفاظت از آرمان‌های کشور هستند.

در این مراسم خدمه کشتی نفتکش ایرانی اعزامی به ونزوئلا که با دشواری‌های فراوان محموله نفتی را از ایران به کشور ونزوئلا انتقال دادند با اهدا لوح تقدیر و گل مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

نظر شما
پرونده ویژه