سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران:

گزارش زمین‌خواری تپه سرخه به مجلس ارائه می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۵۶۱۷
گزارش زمین‌خواری تپه سرخه به مجلس ارائه می‌شود
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید جمعی از نمایندگان این مجمع از شهرستان شمیرانات و منطقه لواسانات خبر داد و گفت: مقرر شد شهردار، دفتر امام جمعه و فرماندار شمیرانات گزارشی از معضل زمین‌خواری لواسانات را به مجلس ارائه کند.

«علی خضریان» سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح بازدید امروز (دوشنبه، 16 تیرماه) مجمع نمایندگان تهران از شهرستان شمیرانات، منطقه لواسانات و بخش‌های تابعه به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: نشست جمعی از نمایندگان با فرماندار، شهردار و سایر مسئولان شهرستان شمیرانات از ساعت 8 صبح امروز برگزار و در مورد مشکلات و مسائل مختلف منطقه بحث و گفت و گو شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست نمایندگان بخش‌های مختلف مردمی مانند حوزه علمیه، کشاورزی و اقتصادی حضور داشتند و مشکلات را مطرح کردند، افزود: رفع برخی مشکلات نیاز به نظارت بیشتر داشت و در مورد برخی مسائل مانند بحث زمین‌خواری لواسان هم قرار شد شهردار، فرماندار و امام جمعه گزارشی آماده و به مجمع نمایندگان ارائه کنند.

photo_۲۰۲۰-۰۷-۰۶_۱۶-۵۱-۳۳

خضریان ادامه داد: البته با توجه به اینکه حجت‌الاسلام نبویان و بنده عضو کمیسیون اصل 90 مجلس هستیم تاکید کردیم که گزارش زمین‌خواری لواسانات خطاب به این کمیسیون باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بخش تپه سرخه در حوزه زمین اختلافاتی وجود دارد که به نظر می‌رسد شرایط آنجا نسبت به سایر بخش‌های لواسانات در حوزه زمین‌خواری دچار پیچیدگی‌های بیشتری باشد که قرار شد به صورت ویژه بررسی آن را در دستور کار قرار دهیم.

photo_۲۰۲۰-۰۷-۰۶_۱۶-۵۲-۱۴

خضریان با یادآوری بازدید نمایندگان از روستاهای بومی اطراف لواسانات، خاطرنشان کرد: مشکلات این مناطق از جمله آب و برق بررسی و قرار شد فرماندار در اسرع وقت و بازه زمانی کوتاه یک ماهه مشکلات قابل حل را مرتفع و همچنین مشکلاتی که نیاز به کمک یا پیگیری و هماهنگی مجلس از طریق دستگاه‌های اجرایی در حوزه نظارتی دارد را مجلس پیگیری و رفع کند.

گفتنی است در این بازدید سید محمود نبویان، عبدالحسین روح‌الامینی، علی خضریان، مجتبی رضاخواه، مجتبی توانگر، زهره سادات لاجوردی، فاطمه قاسم پور و سمیه رفیعی حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز