نماینده مردم اهواز در مجلس:

خوزستان از کم‌آبی و کیفیت نداشتن آب شرب رنج می‌برد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۵۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۶۳۴۰
خوزستان از کم‌آبی و کیفیت نداشتن آب شرب رنج می‌برد
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: خوزستان هنوز با وجود پنج حوزه پرآب از کم‌آبی و کیفیت نداشتن آب شرب رنج می‌برد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ «کریم حسینی»، نماینده مردم اهواز در مجلس، در نطق میان‌ دستور گفت: نطق‌های نمایندگان اهواز در 10 سال گذشته را مرور می‌کردم دیدم که مطالباتشان همان مطالباتی است که امروز هم باید آنها را مطرح کرد. خوزستان هنوز با وجود پنج حوزه پرآب از کم‌آبی و کیفیت نداشتن آب شرب رنج می‌برد. مسئولان وزارت نیرو و شورای عالی آب آنقدر سرگرم پروژه‌های انتقال آب از خوزستان هستند که فرصتی برای آبرسانی به بیش از 700 روستا و اصلاح شبکه فاضلاب را ندارند. 

او افزود: خط قرمز نمایندگان انتقال، بدون در نظر گرفتن شرایط خوزستان است. آب کشاورزی، حق آبه رودخانه‌ها و تالاب‌ها مهم است. بعد از 24 سال طرح مقام مقام معظم رهبری، برای احیای زمین‌های کشاورزی، به علت تعلل مسئولین به سرانجام نرسیده است. خواستار احیای حقوق کارگران استان خوزستان هستم. متأسفانه گاهی به دلیل فساد اداری و مالی شاهد ضایع شدن حق کارکنان بوده‌ایم. قطعا در برخورد با فساد به ویژه در استان و ثبیت شرایط شغلی کارگران در کنار قوه قضاییه، خواهیم بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رهبری در آغاز مجلس یازدهم فرمودند در باب عدالت کشور نمره مطلوبی نداشته‌ایم. باید بگوییم که این نمره به مراتب در خوزستان بدتر بوده است. مردم استان خوزستان تاب بیکاری و استخدام‌های غیربومی را ندارند.  

نظر شما