نماینده مردم رشت در مجلس:

امروز نگران بیش از ۴۰ میلیارد دلار در خانه‌های مردم هستیم/ اگر مسئولان همراهی کنند، می‌توانیم به همه مشکلات فائق آییم

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۰۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۶۳۴۸
امروز نگران بیش از ۴۰ میلیارد دلار در خانه‌های مردم هستیم/ اگر مسئولان همراهی کنند، می‌توانیم به همه مشکلات فائق آییم
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اگر پیش از این نگران صدها هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم بودیم که اقتصاد را تحت تأثیر قرار می داد امروز نگران بیش از 40 میلیارد دلار در خانه های مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «جبار کوچکی نژاد»، نماینده مردم رشت در مجلس، در نطق میان دستور خود گفت: کشور در مقطع خاص از تاریخ انقلاب قرار گرفته به عنوان کسی که 40 سال در مسائل سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی نظام فعالیت داشتم، هشدار می‌دهم. اگر همه ارکان نظام به خصوص نمایندگان که امیدی در دل مردم ایجاد کردند مراقب نباشند، خسارت سنگینی به نظام تحمیل می‌شود. امروز خارج از جناح‌های سیاسی دو تفکر و اندیشه در کشور حاکم است. تفکر ما می‌توانیم و ما نمی‌‌توانیم. اگر مسئولان همراهی کنند می‌توانیم به همه مشکلات فائق آییم و تفکر ما می‌توانیم، همان تفکر انقلابی است که 40 سال در همه حوادث با ایثار، عمل کرده است.

او افزود: این همان تفکری است که با عبور از مرزها مردم عراق، سوریه و یمن را نجات داد و بحران سیل و زلزله کرمانشاه را مدیریت کرد. همچنین تفکری است که بعد از شهادت سردار سلیمانی سیلی محکمی به آمریکا زد. اگر امروز مردم به مجلس یازدهم امید بسته‌اند به دنبال این تفکر هستند که ما می‌توانیم و تلاش دارند، دولت بعدی را از این تفکر انتخاب کنند. اگر پیش از این نگران صدها هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم بودیم که اقتصاد را تحت تأثیر قرار می داد امروز نگران بیش از 40 میلیارد دلار در خانه های مردم هستیم.

کوچکی نژاد اظهار کرد: مردم سوال دارند چرا طبق برنامه به فاصله شاغلین و بازنشستگان که باید تنها 10 درصد باشد، عمل نمی‌شود و چرا افزایش حقوق کارمندان لشکری و کشوری به صورت یکسان انجام نمی‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز