رئیس دفتر رئیس جمهور:

جلسه سران سه قوه مجددا تشکیل می‌شود/ برخی برای مطرح کردن نام خود به سند همکاری ایران و چین انتقاد می‌کنند

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۴۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۶۳۹۴
جلسه سران سه قوه مجددا تشکیل می‌شود/ برخی برای مطرح کردن نام خود به سند همکاری ایران و چین انتقاد می‌کنند
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما منتظر بودیم که انتخاب هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها نهایی و مقداری کارهای مقدماتی آن، انجام شود؛ انشالله جلسه سران سه قوه مجددا تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: متأسفانه در خارج از کشور، هدفشان این است که اول یک فاصله‌ای بین مردم و نظام بیاندازند و از طرفی دیگر بین مسئولین عالی‌رتبه نظام، فاصله بیاندازند. لذا رئیس جمهور امروز تأکید داشت، که ما به جد مصمم هستیم روابط صمیمانه خودمان را حفظ کنیم.

او افزود: ما منتظر بودیم که انتخاب هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها نهایی و مقداری کارهای مقدماتی آن، انجام شود؛ انشالله جلسه سران سه قوه مجددا تشکیل می شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که سران سه قوه در آن حضور دارند، انشاالله در آینده نزدیک برگزار می شود. ما فکر می‌کنیم این گونه جلسات باعث می‌شود دیدگاه‌ها به هم نزدیک‌تر و همکاری‌ها، بیشتر شود.

او با اشاره به تصویب سند راهبردی میان ایران و چین در دولت گفت: سند میان ایران و چین متداول بوده و بین کشورها به امضا می رسد، این سند برای این است که استحکام روابط را بیشتر کند و هیچ تعهدی به آن معنا، نیست. هر اقدامی که دولت باید تصویب می کرده را انجام داده است. همچنین هر اقدامی نیاز به تصویب در مجلس باشد، انجام می گیرد. رسانه های خارجی برای تخریب روابط ایران و چین بدنبال، این موضوع هستند برخی هم برای اینکه، نام خود را مطرح کنند با توسل به مسائل مختلف جوسازی می کنند، فضای مجازی برای مردم شبهه به وجود آورده است. یک روز می گویند کیش و روز دیگر می گویند، قشم واگذار می شود؛ این خط از خارج هدایت می شود. قانون اساسی و دستگاه های نظارتی تلاش می کنند تا هرآنچه که انجام می شود، شفاف باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز