عضو ائتلاف آبی و سفید:

نتانیاهو به دنبال انتخابات جدید است

۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۳:۵۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۷۲۸۴
نتانیاهو به دنبال انتخابات جدید است
مسئولی بلند پایه در ائتلاف آبی و سفید با انتقاد از اقدامات نتانیاهو برای مقابله با کرونا، گفت که او با ایجاد شرایطی، به دنبال برگزاری انتخابات پارلمانی جدید و تشکیل دولت جدید است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، مسئولی بلند پایه در ائتلاف آبی و سفید به ریاست بنی گانتز، از دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد و گفت که او با اقداماتش به دنبال برگزاری انتخابات جدید در سرزمین‌های اشغالی است.

این مسئول گفت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای فروپاشی دولت در ماه مارس آینده، در بین مردم پول توزیع می‌کند.

نتانیاهو دیروز پنجشنبه از کمک‌های جدید دولت متبوع خود به کسانی که به دلیل کرونا متضرر شده‌اند، خبر داد و گفت که این کمک‌ها و اقدامات سیستم امنیت اقتصادی برای یک سال آینده را تضمین خواهد کرد.

به گزارش شبکه قدس فلسطین، مسئول عضو حزب ائتلاف آبی و سفید به طرح اقتصادی نتانیاهو حمله کرد و گفت که این طرح ادعایی نخست‌وزیر محرک‌های رشد را نه تنها ندارد بلکه بدون مهار بحران کرونا، پول‌ها را در بین مردم توزیع می‌کند.

او گفت که ارتودوکس‌های افراطی هم پی برده‌اند که نتانیاهو برای برگزاری انتخابات جدید فشار می‌رود.

کابینه چرخشی رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو به دلیل ناکارآمدی وی در مهار بحران کرونا، شدیداً مورد انتقاد گروه‌ها و جریان‌های سیاسی است و به دلیل شرایط اقتصادی، امکان قرنطینه کردن و اعمال محدودیت‌ها در سرزمین‌های اشغالی وجود ندارد.

این کابینه بعد از یک سال و سه دوره برگزاری انتخابات پارلمانی و موافقت دو حزب لیکود و آبی و سفید مبنی بر چرخش کابینه بین آن‌ها تشکیل شده و قرار است بعد از نتانیاهو، بنی گانتز نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شود. چرخش کابینه هر ۱۸ ماه اتفاق خواهد افتاد.

 

نظر شما