عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

ما با مذاکره و اینترنت مخالف نیستیم/ آمریکایی‌ها پاسخ قاطعی خواهند گرفت

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۷:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۷۹۹۴
ما با مذاکره و اینترنت مخالف نیستیم/ آمریکایی‌ها پاسخ قاطعی خواهند گرفت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:یقینا صهیونیست ها و آمریکایی ها به خاطر توطئه هایشان در خارج و داخل خاک ایران پاسخی قاطع خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (یکشنبه) در نطق خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن  درود فرستادن به روان پاک امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی و شهدای سال 1399 شهرستان دشتستان گفت:  شهدای عرصه امنیت سید منصور موسوی نژاد و مهدی رازی و شهدای مدافع سلامت دکتر غلامرضا فخری و دکتر خضر خلیلی و یادگار 8 سال حماسه و دفاع مقدس محمد مصدق هستند. در ابتدا لازم می دانم از حضور گسترده و حسن اعتماد مردم شریف و انقلابی شهرستان دشتستان به این حقیر جهت خدمت و نمایندگی ایشان در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری کنم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان علمدار حق طلبی و عدالت خواهی در دنیا امروز در مراحل نهایی مواجهه با اردوگاه ظلم به سرکردگی آمریکاست و امید می رود که با تداوم رشادت های فرزندان انقلاب اسلامی و همرزمان سردار دل‌ها در جبهه مقاومت در آینده نزدیک، شاهد تحقق وعده ثابت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مبنی بر شکست غرب و نابودی صهیونیسم باشیم. دور نیست آن روز که جنایتکاران آمریکایی و صهیونیست ها و سعودی های آدم کش و کودک کش به سزای اعمال وحشیانه خود برسند. یقینا صهیونیست ها و آمریکایی ها به خاطر توطئه هایشان در خارج و داخل خاک ایران پاسخی قاطع خواهند گرفت.

رضایی افزود: مردم ایران، ما فرزندان انقلاب و سربازان امام خمینی و امام خامنه‌ای با آزادی مخالف نیستیم. ما با اختلاس مخالفیم ما با مذاکره و اینترنت مخالف نیستیم.

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: با پارتی بازی و تبعیض و رشوه مخالفیم با بیکاری و فقر مخالفیم ما طرفدار انسداد نیستیم حامی محرومان و مستضعفان هستیم. ما با آزادی مخالف نیستیم با بی بندو باری چپاول مخالفیم با راندخواری و وعده های پوشالی مخالفیم با ب. ز ها چه در اوین چه در نفت مخالفیم. از مجلس انتظار می رود که در اولین گام به مطالبه شفافیت ملت ایران پاسخی در خور دهد و عزم خود را برای مبارزه بی‌امان با فساد به خصوص فساد اقتصادی جزم کند و بر حل مشکلات معیشتی و تمرکز در حوزه فرهنگ متمرکز شود، ما نمایندگان مردم هستیم و نمی توانیم در مقابل مشکلات مردم بی تفاوت باشیم. 

نماینده مردم دشتستان با شاره به وضعیت قرمز استان بوشهر به علت شیوع کرونا در این استان اظهار کرد: از دولت می‌خواهم برای مبارزه با کرونا در استان بوشهر که در وضعیت قرمز قرار دارد با همه امکانات وارد عمل شود و ضمن تمرکززدایی و دادن اختیارات برای تصمیم گیری درست به مرکز استان جلوی فاجعه‌ای که در پیش است، را بگیرد. ده‌ها هزار نفر در صنایع پرخسارت  نفت و گاز  مشغول به کار هستند اما سهم مردم استان از این تاسیسات بیکاری و آلایندگی است. بخش عمده‌ای درآمدهای کشور از استان بوشهر تامین می شود ولی درصدی از این درآمدها هم در استان هزینه نمی شود و جوانان استان هنوز در حسرت شغل هستند. 

رضایی ابراز کرد: ظلم صنعت نفت به مردم استان بوشهر و خصوصا جوانان شهرستان دشتستان به خوبی مشهود است متاسفانه در دوره های مختلف صنعت نفت برخلاف منافع ملی و قانون مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم عمل کرده است. شهرستان دشتستان با ظرفیت عظیم انسانی  و مادی سالهاست که دچار بی آبی شده است. ضرورت دارد که در زمینه توسعه سدها و تکمیل سد دالکی اقدامات سریع صورت بگیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد:  نخل خرما از ظرفیت‌های مهم در شهرستان دشتستان است که باید با حمایت از کشاورزان زمینه توسعه و تقویت صنایع بسته‌بندی و نگهداری تبدیلی و فرآوری آن فراهم شود. ضروری است که ضمن تعیین قیمت درست و واقعی برای خرید تضمینی خرما اعتبارات لازم برای ایجاد و راه اندازی شهرک خرما در دشتستان تامین شده و شرایط برای صادرات این محصول مهم فراهم گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز