تقدیر رهبر انقلاب از پیشرفت‌ها در ایام تحریم

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۸۲۷۰
تقدیر رهبر انقلاب از پیشرفت‌ها در ایام تحریم
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: ما در دوران سخت‌ترین تحریمها و فشارهای همه‌جانبه‌ای که علیه کشور در زمینه‌ی اقتصاد به وجود می‌آید، در همین دوران، کشور توانسته چند هزار شرکت دانش‌بنیان به وجود بیاورد، صدها طرح زیربنایی ایجاد کند و با وجود کاهشِ درآمدِ نفت، کارهای بزرگ و افتتاح های فراوانی انجام میگیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حضرت آیت الله خامنه ای»، رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (یکشنبه) در ارتباط تصویری با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: مشکلات فراوانی در کشور از لحاظ اقتصادی هست ولی بنیه‌ کشور قوی است و قدرت دفاعی او زیاد است و توان غلبه‌ بر بیماری در او وجود دارد. عمده‌ترین مشکلات اقتصادی کشور، تورّم، کاهش ارزش پول ملی، گرانی‌های بی‌منطق، مشکلات بنگاه‌های تولیدی، وجود تحریم های خارجی است و نتیجه‌ اینها هم سختی معیشتِ طبقاتِ پایین و متوسّط است. اما بنیه‌ی کشور قوی است؛ به خاطر ظرفیّت های گسترده‌ای که در کشور وجود دارد. لذا می‌بینید به خاطر همین ظرفیّت ها است که ما در دوران سخت‌ترین تحریم ها و فشارهای همه‌جانبه‌ای که علیه کشور در زمینه‌ اقتصاد به وجود می‌آید، در همین دوران، کشور توانسته چند هزار شرکت دانش‌بنیان به وجود بیاورد، صدها طرح زیربنایی ایجاد کند و با وجود کاهشِ درآمدِ نفت، کارهای بزرگ و افتتاح های فراوانی انجام می گیرد.

ایشان افزودند: کسانی که این تحریم ها را تحمیل کرده‌اند، امیدوار بودند که ایران را به خاطر این تحریم ها به زانو دربیاورند، امروز همانها دارند اقرار می کنند، اعتراف می کنند که نتوانسته‌اند و کشور سرپای خودش ایستاده؛ این نشان‌دهنده‌ این است که کشور بنیه‌اش خیلی قوی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز