نماینده مردم تبریز در مجلس دهم:

نمایندگان به دنبال راه حل باشند تا انداختن افراد!/ نماینده مجلس نمی‌تواند با حرف‌های احساسی جامعه را اداره کند

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۸۳۶۳
نمایندگان به دنبال راه حل باشند تا انداختن افراد!/ نماینده مجلس نمی‌تواند با حرف‌های احساسی جامعه را اداره کند
نماینده مردم تبریز در مجلس دهم گفت: نمایندگان بیشتر باید به دنبال راهکار باشند تا اینکه به دنبال انداختن کسی باشند زیرا در این صورت، مشکلی حل نمی شود.

«شهاب‌الدین بی‌مقدار»، نماینده ادوار مجلس، درباره تلاش پایداری‌های مجلس یازدهم برای تشبیه روحانی و بنی‌صدر به خبرنگار سیاسی برنا گفت: در آن زمان بنده به عنوان نماینده میان دوره‌ای به مجلس اول وارد شدم. آن زمان بنی‌صدر حرف‌هایی مطرح کرد و با مجاهد خلقی‌ها نیز همراه شده بود که در نهایت مجلس به او  رأی عدم کفایت داد.


او در پاسخ به این سوال که آیا درست است که همان صحبت‌هایی که درباره بنی صدر بیان می‌شد درباره روحانی نیز مطرح شود؟ افزود: به نظر بنده درست نیست. به هر حال مشکلاتی که در کشور وجود دارد، متاسفانه نمایندگان مجلس یازدهم تصور می‌کنند که با زیر سوال بردن رئیس جمهور می‌توانند آن را حل کنند که برداشت، اشتباهی است.

بی‌مقدار ادامه داد: مقام معظم رهبری اجازه نخواهند داد چنین اتفاقی رخ دهد. این نمایندگان فقط حرف‌هایی را مطرح  می‌کنند و به دنبال این هستند که نرمش قهرمانانه به خرج دهند که در نهایت بازهم مشکلی حل نخواهد شد. این نمایندگان باید منطقی فکر کنند و با احساس کار نکنند. هر چند سوال کردن ایرادی ندارد و رئیس جمهور و معاونان توضیح می‌دهند ولی نمایندگان بیشتر باید به دنبال راهکار باشند. اینکه به دنبال انداختن کسی باشند مشکلی حل نخواهد شد. باید منطقی برخورد کرد و احساسی برخورد نکرد زیرا در این صورت نه تنها مشکلی حل نمی شود، بلکه به مشکلات افزوده می شود.


نماینده مردم تبریز در مجلس دهم درباره اوضاع مجلس یازدهم تصریح کرد: اوایل کار در مجلس، حرف‌های زیادی مطرح می‌شد ولی امیدوارم با تدبیر، منطق و برنامه حرکت کنند. یعنی نماینده مجلس نمی‌تواند با حرف‌های احساسی جامعه را اداره کند. وقتی رکود تورمی وجود دارد و درآمدی نیست، مجبور می شوند با سیاست های کنار زدن افراد به دنبال حل مسائل باشند. البته باید در جلسات کمیسیون ها بنشینند، بحث کنند و راه حل پیدا کنند. در حال حاضر بیکاری بیداد می کند اجاره خانه ها افزایش پیدا کرده و مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد شده و واقعا خود نماینده‌ها هم اگر اینطور پیش برود جزو فقرا محسوب می‌شوند و حقوق 11 میلیون که یک قسمتی هم مالیات می‌دهند، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد.٢/٥ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز