یک چهره اصلاح‌طلب:

الله‌کرم ماموریت تخریب چهره اصلاح‌طلبان را دارد/ برخی نیاز نمی‌بینند مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۵:۴۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۸۸۳۸
الله‌کرم ماموریت تخریب چهره اصلاح‌طلبان را دارد/ برخی نیاز نمی‌بینند مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند
یک چهره اصلاح‌طلب گفت: الله‌کرم ماموریت تخریب چهره اصلاح‌طلبان و ناامید کردن جامعه را دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ حسین الله‌کرم، رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله، در خصوص وضعیت کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400 گفت: «اصلاح‌طلبان متوجه شدند حتی در وضعیت مشارکت حداکثری هر سه آقایان صفایی فراهانی، مصطفی معین و محمدرضا خاتمی تائید صلاحیت نخواهند شد چون در زمره رجل سیاسی قرار نمی‌گیرند بنابراین به سمت حمایت از سیدحسن خمینی خواهند رفت.»

«جواد امام»، معاون وزیر نیرو در دولت اصلاحات و مدیرعامل بنیاد باران، در واکنش به اظهار نظرات الله‌کرم به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: الله‌کرم از طرف اصلاح‌طلبان کاندیدا معرفی می‌کند و در عین حال خودش هم رجلیت سیاسی کاندیداها را رد می‌کند، من به او تبریک می‌گویم چراکه ظاهراً اصلاح‌طلبان به الله‌کرم نیابت و ماموریت دادند و  براین اساس برای خود کاندیدا انتخاب می‌کند و خودش هم به جای شورای نگهبان اظهارنظر می‌کند و رجلیت سیاسی کاندیداها را رد می‌کند.

این چهره اصلاح‌طلب افزود: شیوه حضور افراد در انتخابات به این صورت است که یا خود فرد و یا احزاب آنها را به عنوان کاندیدا معرفی کند لذا به این جهت به او تبریک می‌گویم چون خود ما هم خبردار نبودیم، گفتیم که از او سوال کنیم به چه صورت است.

امام تصریح کرد: الله‌کرم ماموریت تخریب چهره اصلاح‌طلبان و ناامید کردن جامعه را دارد. در  واقع افرادی از این قبیل به دنبال عدم مشارکت مردم هستند که به ازای آن سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری را مانند انتخابات مجلس یازدهم رقم بزنند.

معاون وزیر نیرو در دولت اصلاحات در ادامه اظهار کرد: اگر سلایق مختلف در انتخابات آینده نماینده مشخصی داشته باشند، مشارکت مردم افزایش می‌یابد اما الله‌کرم و افراد شبیه او، اجازه نخواهند داد که سلایق مختلف در انتخابات حضور داشته باشند چراکه نیاز نمی‌بینند مشارکت مردم افزایش یابد.

امام درباره عملکرد برخی از نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: رفتارهای این مجلس در حد شعار است. کمااینکه استیضاح رئیس‌جمهور رجزخوانی سیاسی مجلس است. در واقع با توجه به شرایط جاری کشور اجازه نمی‌دهند که مجلس چنین هزینه‌ای را بپردازد چراکه با این اقدام قطعا مشکلات کشور افزایش می‌یابد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان یادآور شد: مجلس یازدهم هنوز نتوانسته است خود را پیدا کند و قطعا صحبت‌‌های رهبری بر روی رفتارهای این مجلس موثر خواهد بود. 2/5

نظر شما