سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزارت دفاع می‌روند

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۹۱۳۷
اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزارت دفاع می‌روند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: مقرر شد جلسات مشترک بین وزارت دفاع و کمیسیون امنیت ادامه یابد و در فرصت مقتضی اعضای کمیسیون هم در وزارت دفاع حضور می یابند و از دستاورد های این وزارت خانه بازدید خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «ابوالفضل عمویی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در تشریح "جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع" گفت: جلسه صبح روز سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دعوت از امیر حاتمی وزیر دفاع برگزار شد. در این جلسه به موضوعات مختلف مرتبط با حوزه دفاع و فعالیت های این وزارت خانه پرداخته شد. 

او ادامه داد:  در این جلسه امیر حاتمی ضمن ارایه راهبرد های تقویت توان دفاعی کشور و ضمن مروری بر تهدید های عمومی ایران، راهبرد های وزارت دفاع برای تقویت توان دفاعی کشور را ارایه داد، از جمله این رهبردها حفظ و تقویت توان بازدارندگی فعال از طریق فعالیت های نیروهای مسلح بود.

عمویی گفت: امیر حاتمی در این جلسه به موضوع همکاری دفاعی کشور پرداخت و درباره تقویت موضوع دیپلماسی - دفاعی گزارشی را ارایه داد و به تعاملات حوزه دفاعی کشور با کشورهای همسایه و دوست با چین و روسیه، پرداخته شد. همچنین وزیر دفاع به دستاوردهای صنایع دفاعی کشور در حوزه های موشکی، پهباد و ناو و صنایع دریایی اشاره کردند و انبوهی از عملکرد دفاعی کشور را ارایه دادند و به اقدامات وزارت دفاع و تعاملاتش با مجلس در بهبود، وضعیت معیشتی شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخته شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ضمن طرح، دیدگاه های خود در موضوعات مرتبط با وزارت دفاع جمعا از  تقویت توان دفاعی کشور حمایت کردند، بنای کمیسیون بر توسعه همکاری ها و تعاملات با وزارت دفاع است.  

او افزود: مقرر شد جلسات مشترک بین وزارت دفاع و کمیسیون امنیت ادامه یابد و در فرصت مقتضی اعضای کمیسیون هم در وزارت دفاع حضور می یابند و از دستاورد های این وزارت خانه، بازدید خواهند کرد. اعضای کمیسیون موضوع تقویت توان دفاعی را به عنوان ستون فقرات توسعه  کشور پیش بینی و تحلیل کردند و اشاره شد در کشور در صورتی می توان، مسیر توسعه  را پیش برد که توان دفاعی یک زمینه و پشتوانه داشته باشد و در این زمینه، مجلس به صورت جدی، تقویت توان دفاعی را به عنوان راهبرد دنبال خواهد کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز