وزیر راه و شهرسازی:

حدود ۵ هزار کیلومتر پروژه آزادراه، بزرگراه و راه اصلی به بهره برداری می‌رسد

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۹۱۷۴
حدود ۵ هزار کیلومتر پروژه آزادراه، بزرگراه و راه اصلی به بهره برداری می‌رسد
وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر منابع فراهم شود، تا پایان دولت می‌توانیم، حدود 5 هزار کیلومتر پروژه آزادراه، بزرگراه و راه اصلی به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی، پس از حضور در کمیسیون عمران در جمع خبرنگاران گفت: طرح‌های عمرانی را معرفی و مروری کردیم. اعلام کردیم حدود 11 هزار و 100 کیلومتر پروژه آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و راه‌آهن در دست احداث داریم که با توجه به شرایطی که بودجه و منابع کشور دارد اگر منابع فراهم شود، تا پایان دولت می‌توانیم حدود 5 هزار کیلومتر در مجموعه این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسانیم و در اختیار مردم قرار بگیرد.

او افزود: تلاش می کنیم در بحث پروژه محلاتی که الان در دستور کار قرار دارد و هم طرح اقدام ملی مسکن که، مورد حمایت مجلس است بتوانیم با تمهیداتی، بحث بافت های فرسوده و حاشیه نشینی را در سال جاری تحرک بیشتر در آن ایجاد کنیم. با توجه به اینکه مشکل زمین حل شده در این مقطع زمانی این امیدواری وجود دارد که ما بتوانیم، بافت حاشیه نشینی ها را هم یک سرعت بیشتری بدهیم.  ان شاالله مردم بتوانند از ثمره طرح اقدام ملی مسکن با توجه به ثبت نامی که صورت گرفته، بهره شوند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: مجلس شورای اسلامی هم طرح خوبی برای تسریع در ساخت و ساز خانه‌ها دارد که راه حل مثبت و موثری است.

 

نظر شما