عضو هیئت رئیسه مجلس:

نفوذ ناپذیری شورای نگهبان دلیل کینه‌ورزی‌های دشمنان انقلاب نسبت به این نهاد است

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۳۰۴۰۱
نفوذ ناپذیری شورای نگهبان دلیل کینه‌ورزی‌های  دشمنان  انقلاب نسبت به این نهاد  است
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تاثیرگذاری، دقت نظر و نفوذ ناپذیری شورای نگهبان تنها دلیل کینه‌ورزی‌های عمیق دشمنان خارجی و داخلی انقلاب نسبت به این نهاد ارزشمند است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان نوشت: شورای نگهبان به عنوان رکن اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی در پاسبانی از قانون و شرع بسیار موثر است.

این عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: شورای نگهبان نقشی بی بدیل در دیده بانی نظام اسلامی و انقلاب دارد که در ۹ اصل قانون اساسی به ضرورت تشکیل، حوزه اختیار و وظایف این نهاد انقلابی تصریح شده است.

موسوی لارگانی ادامه داد:تاثیرگذاری، دقت نظر و نفوذ ناپذیری شورای نگهبان تنها دلیل کینه‌ورزی‌های عمیق دشمنان خارجی و داخلی انقلاب نسبت به این نهاد ارزشمند است.نظارت استصوابی شورای نگهبان آن هم به صورت مستقل و مفید بر عرصه انتخابات، یکی از عوامل حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام و افزایش دشمنی‌های ضدانقلاب است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اینجانب ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی را به دبیر محترم و انقلابی، فقهای ارجمند و حقوقدانان گرانقدر شورای نگهبان و همچنین اعضای محترم دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان اصفهان و دفتر نظارت شهرستان فلاورجان تبریک عرض نموده و از خداوند باری تعالی برای خدمتگزاران در این شورا موفقیت روزافزون را طلب می نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز