اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۹:۰۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۰۴۹۰
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس دهم:

صدا و سیما با مجلس آشتی کرد/ آمریکایی‌ها، همان رفتاری که با سیاه پوستان انجام می‌دهند در سطح کلان‌تر با ایران انجام می‌دهند/ بعد از 1400 کاسه و کوزه‌ها را سر چه کسی می‌شکنند

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس دهم گفت: آمریکایی ها، همان رفتاری که با سیاه پوستان آمریکایی انجام می دهند در سطح کلان تر با ایران انجام می دهند.

///

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

باید تولیدات داخلی و صنعت‌مان را از لحاظ علمی به بنیاد نخبگان و اندیشمندان متصل کنیم/ اگر در تقابل با دولت باشیم هم مجلس گرفتار می‌شود و هم دولت

نماینده مردم اردبیل در مجلس می‌گوید: باید تولیدات داخلی و صنعت‌مان را از لحاظ علمی به بنیاد نخبگان و اندیشمندان متصل کنیم تا از مباحث سنتی بیرون برویم و صنعت‌مان را به روز کنیم. صنعت ما در حال حاضر ضعیف است چرا که با دانش روز ارتباط نداریم.

///

وزیر اطلاعات به کمیسیون اقتصادی مجلس می‌رود

وزیر اطلاعات و معاونان وی روز یکشنبه آینده در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شوند تا به سئوالات نمایندگان پاسخ دهند.

///

زمان اعلام گزینه نهایی نامزدی ریاست دیوان محاسبات مشخص شد

عضو کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس از زمان اعلام گزینه نهایی نامزدی ریاست دیوان محاسبات خبر داد.

///

مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم:

3 سال است احمدی‌نژاد به هر دری می‌زند تا با رهبری ملاقات کند/ احمدی‌نژاد همسرش را مشاورش کرد/ رئیس‌جمهور سابق با دستجردی بد برخورد می‌کرد

مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم گفت: 3 سال است احمدی‌نژاد به هر دری می‌زند و التماس می‌کند که با رهبری ملاقات کند اما به وی، وقت ملاقات نمی‌دهند.

///

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی:

زمین‌خواری نکرده بودم/ شعبه10 حق را به من داد و سوال آقایان باطل شد

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه قضیه زمین‌خواری را رد یا تایید می‌کنید؟ گفت: شعبه رسیدگی کرد، حق را به من داد و سوال آقایان باطل شد.

///

یک فعال سیاسی اصولگرا:

مسئله حضور حسن عباسی در انتخابات 1400 یک شوخی است/ اصلا نباید نگران حضور او باشید

یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: آقای عباسی الان در نقش یک کمدین ظاهر شده کما اینکه قبلا هم چنین نقشی را چندبار به او داده اند.

///

امروز؛

موسوی حمله نظامی عربستان به یمن را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امورخارجه به جنایت جدید هواپیماهای نظامی ائتلاف به رهبری عربستان سعودی در هدف قرار دادن مراسم عروسی در شهرهای الحجه و الجوف یمن واکنش نشان داد.

///

در توئیتر؛

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی موضوع واگذاری کیش را رد کرد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعیست که قرارداد ایران و چین ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه و بهبود تجارت خارجی ایران است؛ باقی ابهامات، طبیعی و قابل رفع هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز