شرکت نفت یمن:

سازمان ملل از متجاوزان حمایت می‌کند

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۱۶۹۸
سازمان ملل از متجاوزان حمایت می‌کند
شرکت توزیع نفت یمن با بیان اینکه سازمان ملل از ائتلاف سعودی در ماجرای توقیف نفت‌کش‌ها حمایت می‌کند، از توقیف ده‌ها کشتی حامل سوخت در سواحل یمن خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، شرکت نفت یمن در دولت نجات ملی از جانبداری سازمان ملل متحد از کشورهای متجاوز به یمن انتقاد کرد و گفت که مسئول همه کارشکنی‌های ائتلاف سعودی کسی جز این سازمان نیست.

شرکت نفت یمن امور یکشنبه طی بیانیه‌ای از اقدام ائتلاف سعودی در توقیف ۲۰ نفت‌کش در نزدیکی «جیزان» عربستان سعودی خبر داد و گفت: «سازمان ملل خود را ملزم به حمایت و جانبداری از قدرت‌های متجاوز در قضیه دزدی دریایی کرده و همه مسئولیت نتایج فاجعه بار این اقدامات متوجه این سازمان است».

شرکت توزیع نفت یمن وضعیت سوخت در این کشور را بحرانی دانست و خواستار رفع توقیف کشت‌های حامل سوخت توسط ائتلاف سعودی شد تا وضعیت بحرانی پایان یابد.

به گزارش وب‌سایت خبری «انصارالله»، شرکت نفت دولت نجات ملی یمن تأکید کرد: «روش محاصره یمن و مرگ آرامی که ائتلاف سعودی در قبال این کشور در پیش گرفته، به شکل بی‌سابقه‌ای این اواخر بیشتر شده است».

این شرکت اقدام اخیر ائتلاف سعودی در رفع توقیف یک یا دو کشتی را تلاشی از سوی این ائتلاف متجاوز برای سرپوش گذاشتن بر بحران و اقدامات جنایت‌کارانه خود در یمن دانست و خواستار رفع توقیف همه کشتی‌های حامل سوخت شد.

ائتلاف امارات و عربستان سعودی بیش از یک ماه است که با اخلال در ورود کشتی‌های حامل سوخت به بحران کمبود مشتقات نفتی و سوخت در یمن دامن زده‌اند. دولت نجات ملی این کشور، این اقدامات را در راستای فشار برای این دولت و جبران شکست‌های اخیر خود در جبهه‌های شمالی و مرکزی دانسته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز