عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

برخورد با دانه درشت‌ها یکی از برنامه‌های کمیسیون قضائی است/اجرای قانون شامل همه می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۵:۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۲۱۹۴
برخورد با دانه درشت‌ها یکی از برنامه‌های کمیسیون قضائی است/اجرای قانون شامل همه می‌شود
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‌های برون رفت مملکت از سختی و مشکلات رفتن به سمت برخورد با کسانی است که چه تحت عنوان دانه درشت و چه در شکل‌های دیگری مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و دلسرد می‌کنند.

«سیدمحمد موحد»، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره برنامه‌های کمیسیون قضایی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: هنوز کمیسیون شکل نگرفته و بعد از شکل‌گیری، سیاست‌ها و برنامه‌های آن ابلاغ می شود اما به طور قطع یکی از وظایف کمیسیون قضایی، برخورد با دانه درشت‌هاست. در حققیت یکی از راه‌های برون رفت مملکت از سختی و مشکلات رفتن به سمت برخورد با کسانی است که چه تحت عنوان دانه درشت و چه در شکل‌های دیگری، مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و دلسرد می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بخواهیم کمافی‌السابق ارتباط بین نظام، مردم و انقلاب مانند همیشه باشد، باید به سمتی برویم که مردم احساس کنند قانون برای همه است و اینگونه نیست که عده‌ای احساس کنند، در چتر خاصی قرار دارند. همچنین قرار نیست کسی قدرت و توان ورود به حوزه مردم را نداشته باشد چراکه همه در مقابل قانون یکسان هستند و باید به عنوان یک وظیفه به آن توجه شود.

موحد ضمن تاکید بر اینکه طرح برخورد با دانه درشت‎ها در راستای شعار فسادستیزی است، تصریح کرد: مبارزه با فساد یک تکلیف است و باید به عنوان یک تکلیف به آن توجه شود؛ در واقع باید به گونه‌ای به این تکلیف عمل کنیم که آثارش در جامعه برای مردم و نظام مشخص شود. 2/5

نظر شما