یک عضو حزب اتحاد ملت:

مشکلات مادی مردم می‌تواند در انتخابات آینده ابزار دست تندروها باشد/ در انتخابات آینده احتمال حضور فعال مردم را نمی‌بینم

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۴۵۱۳
یک عضو حزب اتحاد ملت می‌گوید: مشکلات مادی و مالی مردم می‌تواند به عنوان یک ابزار در دست تندروها باشد که به مردم بگویند ما می‌توانیم مشکلات شما را حل کنیم و بسیاری از افراد را از اقشار پائین و حاشیه‌نشین‌ها را با خودشان همراه کنند.

«جلال جلالی‌زاده»، عضو حزب اتحاد ملت، درباره تاثیر شعارهای پوپولیستی بر انتخاب مردم در انتخابات 1400 به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: متاسفانه بسیاری از مردم ایران به خصوص اقشار ضعیف جامعه، بیشتر به دنبال احساسات و هیجانات هستند و همیشه به دور از تحلیل‌های آینده‌نگرانه و دوراندیشانه فریب تظاهر و ریاکاری‌ها را می‌خورند. 

او افزود: معمولا در انتخابات‌ها با وجود اینکه تجربه هم بسیاری از تحریفات و وعده‌های دروغین را ثابت کرده، باز هم بخشی از جامعه به دلیل مشکلات مالی و امید به آینده تحت تاثیر قرار می‌گیرند. با اینکه این اتفاق بارها افتاده است ولی چون عقلانیت در این موارد، حاکم نیست کمتر به گذشته اشخاص و صداقت‌شان توجه می‌شود. 

جلالی‌زاده با اشاره به اینکه موقعیت مادی مالی مردم ابزاری به دست تندروها داده است، اظهار کرد: در انتخابات آینده چنین مسائلی پیش خواهد آمد. مشکلات مادی و مالی مردم می‌تواند به عنوان یک ابزار در دست تندروها باشد که به مردم بگویند ما می‌توانیم مشکلات شما را حل کنیم و بسیاری از افراد را از اقشار پایین و حاشیه‌نشین‌ها را با خودشان همراه کنند. 

این عضو حزب اتحاد ملت درباره امکان حضور همه جناح‌ها در انتخابات 1400، بیان کرد: انتخابات زمانی معنا می‌یابد که هر کس که علاقه‌مند به فعالیت‌های سیاسی است بتواند آزادانه در صحنه حضور یابد و سلیقه خود را معرفی کند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان گفت: در انتخابات آینده احتمال حضور فعال مردم را نمی‌بینم مگر اینکه کاندیداهای شناخته شده و پرنفوذ وارد میدان شوند. 2/5

نظر شما