ترامپ ۱۰ درصد از بایدن عقب افتاد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۷:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۵۶۸۱
ترامپ ۱۰ درصد از بایدن عقب افتاد
نتایج یک نظرسنجی سراسری در آمریکا نشان می‌دهد که «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات از «دونالد ترامپ» رییس جمهوری این کشور ۱۰ درصد جلو افتاده است و بخت بیشتری برای پیروزی در انتخابات نوامبر دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از تارنمای هیل، نتایج نظرسنجی Harvard CAPS-Harris Poll حاکی است که ۵۵ درصد از رای‌دهندگان آمریکایی بایدن را برای هدایت کشورشان آماده‌تر می‌دانند اما در مقابل، ۴۵ درصد از رای‌دهندگان در مورد ترامپ چنین نظری دارند.

همچنین دو سوم از رای‌دهندگان اعلام کردند که کشورشان در مسیر اشتباهی قرار دارد. پنجاه درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی که خود را جمهوریخواه معرفی کردند، از جمله افرادی هستند که معتقدند کشورشان در مسیر درستی قرار ندارد.

شیوع کرونا همچنان اصلی‌ترین دغدغه رای‌دهندگان آمریکایی است. حدود ۵۴ درصد از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی گفتند که کرونا یکی از سه مساله اصلی پیش روی کشور است.

همچنین ۳۲ درصد از شرکت‌کنندگان اقتصاد، ۲۵ درصد خدمات بهداشتی و درمان و ۲۲ درصد نیز روابط نژادی در آمریکا را جزو مهمترین مسائل در کشورشان اعلام کردند.

ترامپ که تلاش می‌کرد تبعات کرونا را کم اهمیت جلوه دهد در روزهای اخیر و با نزدیک شدن به موعد انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان) رویکردش را تغییر داده و هشدار داده است که باید این ویروس را جدی گرفت. 

او به استفاده از ماسک روی آورده، بخشی از مجمع حزب جمهوریخواه در «جکسون‌ویل» ایالت فلوریدا را بخاطر شیوع کرونا، لغو کرده و کنفرانس‌های خبری روزانه درباره کرونا را از سر گرفته است.

این در حالی است که ۶۱ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که ترامپ در مقابله با کرونا عملکرد بدی داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز