ترامپ: هیچ کس مرا دوست ندارد

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۶۳۷۴
ترامپ: هیچ کس مرا دوست ندارد
ترامپ در واکنش به درصد بالای رضایتمندی از عملکرد دکتر «آنتونی فاوچی» اذعان کرد هیچکس به او علاقه ندارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، بله نقل از رویترز، دونالد ترامپ -- رئیس‌جمهور آمریکا -- در واکنش به درصد بالای رضایتمندی از عملکرد دکتر «آنتونی فاوچی» که عملاً مدیریت مقابله با بحران کرونا را در آمریکا بر عهده دارد گفت «هیچکس به من علاقه ندارد».

وی در یک کنفرانس خبری افزود: «این وضع می‌تواند فقط به شخصیت من مربوط باشد».

بسیاری از آمریکایی‌ها به توصیه‌های آنتونی فاوچی -- متخصص ارشد بیماری‌های عفونی -- برای مقابله با شیوع بیماری کووید-19 عمل می‌کنند و وی را در دولت آمریکا فردی قابل اعتماد می‌دانند.

اما در نقطه مقابل، ترامپ تا اندازه‌ای به سوء‌مدیریت در بحران کرونا متهم شده که حتی ممکن است این وضع به شکست او در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر (13 آبان) بینجامد.

البته ترامپ در اظهارات خود همچنان مدعی شد بجز فاوچی، خودش و سایر اعضای دولت نیز باید به دلیل تلاش‌هایشان برای مقابله با کووید-19 تقدیر شوند. او افزود: «او (فاوچی) با دولت ما کار می‌کند و ما اغلب به توصیه‌های او و دکتر بِرکس و دیگران که انسان‌هایی فوق‌العاده هستند، عمل کرده ایم. و درصد رضایت از عملکرد او (فاوچی) بالاست. پس چرا رضایت از من و دولت در بحث ویروس (کرونا) بالا نیست؟ باید درصد رضایت از ما بالا باشد... این وضعی عجیب است. مردی برای ما کار می‌کند اما آن‌ها درصد رضایت بیشتری دارند و کسی به من علاقه ندارد. این وضع می‌تواند تنها به شخصیت من مربوط باشد.»

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز