یک عضو حزب موتلفه:

انتخابات ریاست جمهوری هنوز در دستور کار نیروهای سنتی قرار نگرفته است/ اختلافی در بین نیروهای اصولگرا وجود ندارد

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۵:۲۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۷۱۸۷
انتخابات ریاست جمهوری هنوز در دستور کار نیروهای سنتی قرار نگرفته است/ اختلافی در بین نیروهای اصولگرا وجود ندارد
یک عضو حزب موتلفه می‌گوید: انتخابات ریاست جمهوری هنوز در دستور کار نیروهای سنتی قرار نگرفته است. دیگران دستور کار خودشان را دارند و این خوب است که از الان برای انتخابات آینده فکر کنند. این به معنای این نیست که گروه‌های دیگر نسبت به انتخابات حساسیت ندارند.

«محمدکاظم انبارلویی»، عضو حزب موتلفه، درباره حضور چهره‌های سنتی اصولگرا در انتخابات ۱۴۰۰ به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: انتخابات ریاست جمهوری هنوز در دستور کار نیروهای سنتی قرار نگرفته است. 

او درباره فعالیت‌های انتخاباتی دیگر گروه‌های جریان اصولگرا اظهار کرد: دیگران دستور کار خودشان را دارند و این خوب است که از الان برای انتخابات آینده فکر کنند. این به معنای این نیست که گروه‌های دیگر نسبت به انتخابات حساسیت ندارند. 

انبارلویی تاکید کرد: دستور کار احزاب و گروه‌های حزب‌الله پاسخ فوری به مطالبات معیشتی مردم است که در انتخابات مجلس شورای اسلامی به مردم وعده داده شده فلذا تمرکز بر روی این موضوع است.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره برخی گمانه‌ها مبنی بر تشدید اختلافات اصولگرایان بیان کرد: اختلافی در بین نیروهای اصولگرا وجود ندارد. در انتخابات گذشته هم اصولگرایان با همگرایی به یک لیست رسیدند. 2/5

نظر شما