اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۷۶۲۱
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس جمهور:

عزاداران باید در سلامت به مجالس عزا بروند و در سلامت از آن خارج شوند/ دشمنان دین منتظرند بهانه پیدا کنند/ 10 استان کشور از شرایط سخت پیک بیماری عبور کرده‌اند

رئیس جمهور گفت: دشمنان دین منتظرند بهانه پیدا کنند؛ همانطور که باید عاشورا را زنده نگه داریم باید اهداف و آرمان عاشورا را نیز که عدل، آزادی، حیات و سلامتی مردم، زنده نگه داریم.

///

فعال سیاسی اصولگرا:

احمدی نژاد هدف بسیار شومی را دنبال می‌کرد/ جبهه پایداری برخلاف چیزی که می‎گوید عمل می‌کند/ حاضرم با اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه، مناظره کنم/ بعید است لاریجانی کاندیدای ۱۴۰۰ شود

فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که لاریجانی در انتخابات آینده کاندیدا می شود؟ گفت: بعید می‌دانم برای انتخابات 1400 بیاید و نشانه‌ای نیست مبنی بر اینکه بیاید.

///

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم:

اینکه می‌گویند در راه امام حسین باید بمیریم، غلط است/ صلاح نیست عزاداری‌ها در تکیه‌ها و حسینیه‌ها برگزار شود

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با برنا از نوع برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله در ایام شیوع کرونا گفت. او در بخش دیگری از صحبت‎های خود از علل دوری جوانان از مراسمی نظیر نماز جمعه حرف زد و اصلاح ساختارها را به عنوان راه بازگشت به آرمان‌ها، ارزیابی کرد.

///

یک عضو حزب موتلفه:

انتخابات ریاست جمهوری هنوز در دستور کار نیروهای سنتی قرار نگرفته است/ اختلافی در بین نیروهای اصولگرا وجود ندارد

یک عضو حزب موتلفه می‌گوید: انتخابات ریاست جمهوری هنوز در دستور کار نیروهای سنتی قرار نگرفته است. دیگران دستور کار خودشان را دارند و این خوب است که از الان برای انتخابات آینده فکر کنند. این به معنای این نیست که گروه‌های دیگر نسبت به انتخابات حساسیت ندارند.

///

یک حقوقدان:

احمدی‌نژاد برای خودش وقت گیر آورده و یک نامه نوشته است/ احمدی نژاد وقتی رئیس جمهور نیست تفاوتی با نعمت احمدی و امثالهم ندارد

یک حقوقدان با اشاره به نامه نگاری احمدی نژاد از منظر حقوقی گفت: احمدی نژاد تا وقتی رئیس جمهور است که رئیس‌جمهور است اما وقتی رئیس جمهور نیست تفاوتی با نعمت احمدی و امثالهم ندارد و هر کس هم آزاد است نامه بنویسد.

///

رئیس ادوار خانه احزاب ایران:

تعداد احزاب بالاست به همین دلیل جایگاهی برای آن قائل نیستند/ در دوره روحانی خانه احزاب فعال‌تر شد/ احزاب به خودباوری لازم نرسیدند

رئیس ادوار خانه احزاب ایران گفت: با آمدن روحانی، در حوزه احزاب، وزارت کشور نسبت به زمان احمدی نژاد فعال تر شد به همین دلیل خانه احزاب، شکل گرفت که ابتدا دوجریانی و بعدها سه جریانی شد.

///

کارشناس مسایل خاورمیانه:

شرایط افغانستان به گونه ای است که هر لحظه با یک بهانه کوچکی همه چیز به هم می‌ریزد/ طالبان دیگر یکدست نیست

کارشناس مسایل خاورمیانه گفت: کشورهای منطقه مثل ایران و پاکستان که همسایه هستند یا آسیای مرکزی و یا حتی در سطح بین الملل چین و روسیه امریکا اروپا باید به نوعی به تفاهم برسند تا از صلح و ثبات در افغانستان حمایت شود، در غیر این صورت متاسفانه شرایط افغانستان به گونه ای است که هر لحظه با یک بهانه کوچکی همه چیز به هم خواهد ریخت.

///

سخنگوی دولت:

دولت با تخصیص قیر مخالف است/ دولت در حال برداشتن گام جدید خصوصی سازی با مشارکت بالای مردم است/ امروز هر سهم کامل سهام عدالت بیش از ۱۶ میلیون تومان است

سخنگوی دولت درباره طرح "قیر رایگان" گفت: دولت با تخصیص قیر مخالف است چرا که هیچ منبع مالی برای اینگونه طرح ها وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز