اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۸۲۲۱
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس‌ دفتر دولت اصلاحات:

روحانی سخت‌ترین سال پایانی را در بین همه روسای جمهور دارد/ ادبیاتی رواج پیدا کرده که جزو ادبیات خطرناک است/ هشدار رهبری مجلس را کنترل کرد

رئیس‌ دفتر دولت اصلاحات گفت: در حال حاضر دو اتفاق جدید افتاده، یکی فضای مجازی است اینکه همه امکان اظهار نظر دارند. نکته دوم اینکه مرزهای حرمت و ادب بسیار شکسته شده است و در این مرزهای بی‌حرمتی و بی‌ادبی، ادبیاتی رواج پیدا کرده که جزو ادبیات خطرناک است.

///

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

دولت صبورانه با شکایت‌ها و اهانت‌ها برخورد می‌کند/ هنوز قوه قضاییه به پرونده تخلفات احمدی‌نژاد رسیدگی نکرده است/ آقایان در مجلس هفتم قول ساخت ژاپن اسلامی را دادند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دولت صبورانه در برابر همه شکایت‌ها، اهانت‌ها و توهین‌هایی که به او می‌شود، برخورد می‌کند، سرش را پایین انداخته و در حد توانش کارش را انجام می‌دهد بنابراین سال آخر دولت دوازدهم با سال آخر دولت دهم قابل مقایسه نیست چراکه شرایط آن زمان با شرایط امروز فرق می‌کند.

///

نماینده مردم رشت در مجلس دهم:

روحانی آرزوی صد ساله مردم ایران را برآورده کرد/ روحانی بدون درآمد نفت، کشور را اداره می‌کند چیزی که حضرت امام آرزو داشت/ به دولتی‌ها خسته نباشید، می‌گویم

نماینده مردم رشت در مجلس دهم گفت: رئیس جمهوری داشتیم که نفت را بشکه ای 125 دلار می فروخت و در استادیوم های شهرها می چرخید و پول بین مردم پخش می کرد و مردم برایش هورا می کشیدند ولی الان شما رئیس جمهوری دارید که آرزوی 100 ساله مردم ایران را برآورده می کند.

///

نماینده مردم فسا در دور دهم مجلس:

ماندن ایران در برجام جلوی بسیاری از ضررها را گرفت/ در دولت قبل در سازمان ملل با رئیس‌جمهور ایران تحقیرآمیز رفتار می‌شد/ برخی افراد غیرمطلع راجب سیاست خارجی اظهارنظر می‌کنند

نماینده مردم فسا در دور دهم مجلس گفت: یک مشکلی که در کشور داریم این است، افرادی که اصلا سر رشته ای از روابط بین الملل و سیاست خارجی ندارند، بدون اطلاع و با امواج احساسی اظهار نظرهایی می کنند؛ این سَرسَری نگاه کردن آنها به سیاست خارجی و به روابط بین الملل و عدم اطلاع کافی، به ضررمان تمام می شود و بعضی از کشورها در روابطشان با ایران، تجدید نظر می کنند.

///

با رأی نمایندگان؛

اعضای ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما مشخص شدند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای ناظر مجلس در در شورای نظارت بر صداوسیما را انتخاب کردند.

///

قالیباف:

دورۀ پیگیری مشکلات اقتصادی مردم آغاز شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنظر می رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک بمدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد.

///

جسد قاضی ‌منصوری تحویل خانواده نشده است؛

برادر قاضی ‌منصوری: چهره برادرم قابل تشخیص نیست/ ابعاد جسد به ابعاد برادرم نمی‌خورد

برادر قاضی‌منصوری خبر تحویل جسد قاضی منصوری به خانواده‌اش را رد و تکذیب کرد.

///

دادگاه مدیرعامل شرکت صدرا نفت پارسیان با ۱۷۰۰ شاکی

رییس کل دادگستری استان اصفهان از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل شرکت صدرا نفت پارسیان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور با ۱۷۰۰ شاکی خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز