در جریان بازدید مجمع نمایندگان استان تهران از شرکت واگن سازی این شهر؛

مجلس از شورای شهر تهران حمایت می‌کند/بخشی از تولیدات شرکت واگن‌سازی تهران بومی‌سازی شده است

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۲:۲۷:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۰۲۸۲
مجلس از شورای شهر تهران حمایت می‌کند/بخشی از تولیدات شرکت واگن‌سازی تهران بومی‌سازی شده است
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: مقرر شد مجلس در بحث اعتبارات مورد نیاز برای سرپا شدن کارخانه واگن‌سازی ورود کند و از همه ظرفیت‌های قانونی و نظارتی خود برای وصول مطالبات قانونی شورای شهر به ویژه در بحث مترو حمایت‌های لازم را داشته باشد.

علی خضریان، سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح بازدید امروز ( چهارشنبه، 15 مرداد) این مجمع از شرکت واگن سازی شهر تهران به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: جلسه‌ای با مسئولان این شرکت و همچنین رئیس شورای شهر پیرامون مشکلات واگن‌سازی برگزار شد و   دلایل نیمه تعطیل بودن این کارخانه هم مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه افزود: بحث نیمه تعطیل شدن این کارخانه به دلایل مشکلات مالی بوده که باید میان شورای شهر و دولت برای رفع مشکلات هماهنگی‌هایی صورت بگیرد و مقرر شد مجلس هم دراین باره کمک‌های لازم را داشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم به تولید بخشی از تجهیزات شرکت واگن‌سازی مترو تهران توسط نخبگان علمی کشورمان اشاره و تاکید کرد: آنچه که در این بازید بسیار خوشحال کننده بود این است که بخشی از تولیدات شرکت واگن‌سازی تهران در حوزه‌های ساخت تجهیزات و دستگاه‌های مختلف در سال‌های اخیر توسط شرکت‌های دانش‌بنیان کشورمان بومی سازی شده است.

WhatsApp Image 2020-08-05 at 22.49.20

خضریان یادآور شد: مقرر شد مجلس در بحث اعتبارات مورد نیاز برای سرپا شدن این کارخانه ورود کند و از همه ظرفیت‌های قانونی و نظارتی خود برای وصول مطالبات قانونی شورای شهر به ویژه در بحث مترو حمایت‌های لازم را داشته باشد.

گفتنی است غلامحسین رضوانی، اقبال شاکری، علی خضریان، سیدمحمود نبویان، سیدنظام الدین موسوی و محسن پیرهادی در این بازدید حضور داشتند.

نظر شما