ادامه آماده باش ارتش رژیم صهیونیست در مرزهای لبنان

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۱:۳۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۰۴۱۵
ادامه آماده باش ارتش رژیم صهیونیست در مرزهای لبنان
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با تاکید بر آماده‌باش کامل ارتش در مناطق مرزی با لبنان، گفت مذاکرات امروز(پنجشنبه)‌ نیز برای بررسی،‌ برآورد و شناخت دقیق اوضاع انجام می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی برنا، به گزارش شبکه خبری المیادین، «آویو کوخاوی» افزود: آماده‌باش در مرزهای مشترک با لبنان‌ با جدیت و حفظ آمادگی و توان بالا همچنان ادامه دارد.

در همین ارتباط،‌ «رونی دانییل» تحلیلگر نظامی در شبکه ۱۲ اسرائیل گزارش داد در جریان مذاکرات روز گذشته(چهارشنبه) برای برآورد اوضاع، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفته که آماده‌باش‌ در مناطق مرزی لبنان همچنان ادامه دارد.

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی بعد از حمله این رژیم به اطراف فرودگاه دمشق در ۲۲ ژوئیه و شهادت «علی کامل محسن» از اعضای حزب الله لبنان، اعلام شد.

حزب الله پیشتر اعلام کرده بود که اجرای عملیات برای انتقام شهادت علی کامل محسن، قطعی است.

ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه گذشته با اعلام آماده باش در نقاط مرزی خود، نیروهای زیادی را در این مناطق مستقر کرد ضمن اینکه برای جلوگیری از رویارویی نظامیان صهیونیست و نیروهای حزب‌الله، تمرینات نظامی را نیز لغو کرد.

طبق گزارش وبگاه «عربی ۲۱»، روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داده که فرضیه ارتش این است که حزب‌الله لبنان عملیات مقطعی علیه نظامیان صهیونیست انجام خواهد داد و پیش‌بینی می‌شود که این عملیات به صورت تیراندازی یا شلیک موشک‌های ضد زره در نقاط مرزی باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته جاده‌های نزدیک به دیوار مرزی را بسته و مانع از تردد خودروها در این جاده‌ها می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز