به منظور جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های شاهرود و میامی صورت گرفت؛

دیدار خانی با جمعی از سرمایه گذاران و فعالان حوزه گردشگری

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۰۸۸۷
دیدار خانی با جمعی از سرمایه گذاران و فعالان حوزه گردشگری
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به منظور جذب سرمایه و بررسی موانع سرمایه‌گذاری بخش گردشگری در این شهرستان‌ها با جمعی از سرمایه‌گذاران دیدار کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه، جلسه‌ای در محل دفتر تهران علی اصغر خانی با جمعی از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری به منظور جذب سرمایه و بررسی موانع سرمایه‌گذاری بخش گردشگری در شهرستان‌های شاهرود و میامی برگزار شد.

 در ابتدای این دیدار نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل بالای بخش گردشگری و لزوم جذب سرمایه گذار و ظرفیت‌های قابل توجه این دو شهرستان گفت: توقع این است که بر اساس یک راهبرد مشخص، برای اشتغال و فعال سازی صنعت مهم گردشگری برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد تا گام‌های اساسی برداشته شود. هم‌اکنون با توجه به جاذبه طبیعی ویژه و آثار تاریخی منحصر به فرد شهرستان‌های شاهرود و میامی باید یکی از اولویت اصلی خود را در حوزه‌های جذب گردشگر و جذب سرمایه گذار برای این بخش معطوف کنیم و این منطقه آماده جذب سرمایه گذاران بخش‌های مختلف مرتبط یا صنعت توریستم است و ظرفیت‌های بی نظیری وجود دارد که از آن می توان بهره گرفت.

در ادامه این دیدار، خانی با گلایه از وضعیت فعلی مدیریت استان افزود: متاسفانه مدیریت استان هیچ طرح و برنامه ای برای آماده سازی بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دو شهرستان شاهرود و میامی ندارد. در صورتی که این امر یکی از مطالبات و خواسته‌های جدی مطرح شده از سوی مردم است.

وی با بیان اینکه این بی‌برنامه‌ بودن تنها به حوزه گردشگری ختم نمی‌شود و در سایر عرصه‌ها همچون صنعت، کشاورزی و... نیز وجود دارد گفت: ان شاءالله به طور جدی پیگیر این موضوعات خواهیم بود.

خانی افزود: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همچون مسکن و اشغال‌زایی برای جوانان در گرو داشتن برنامه مشخص برای مدیریت ظرفیت‌های موجود در استان است که متاسفانه در مدیریت استان توجه به حواشی بیشتر از متن است و پرداختن به حاشیه ها موجب شده است تا از اصل غافل شوند و هیچ توجه ‌ای به موضوعات اساسی و اصلی مردم ندارد و در حقیقت اراده‌ای برای حل این گرفتاری‌ها از سوی آقایان دیده نمی‌شود.

در ادامه  سرمایه گذاران و نمایندگان بخش خصوصی آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری و با هدف اشتغال زایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی شاهرود و میامى اعلام کردند و خواستار آماده سازی بسترهای لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاران در این منطقه شدند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار با اشاره به برخی نکات مطرح شده از سوی نمایندگان بخش خصوصی گفت: برای فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شرق استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

همچنین وی بر لزوم هماهنگی و پیگیری مستمر مسئولان استان به منظور اتخاذ تصمیمات درست در جهت تقویت و پررنگ شدن سرمایه‌گذاری در این مناطق و کاهش دغدغه سرمایه گذاران تاکید کرد‌.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز