فراکسیون حقوق بشر در مجلس تشکیل شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۲۰۳۰
فراکسیون حقوق بشر در مجلس تشکیل شد
فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با ۵۹ عضو و به ریاست محمد سرگزی نماینده زابل آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، محمد سرگزی، رییس فراکسیون حقوق بشر، با اشاره به تشکیل فراکسیون حقوق بشر در مجلس گفت: این فراکسیون با عضویت ۵۹ نفر از نمایندگان با هدف رسیدگی به مسائل حقوقی کشور تشکیل شد، در نظر داریم در ادامه مسیر با وزارت خارجه، ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و سازمان حقوق بشر اسلامی تعامل و همکاری داشته باشیم.

نماینده زابل زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین نشست این فراکسیون بیان کرد: با برگزاری انتخابات و رای گیری، بنده به عنوان رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس انتخاب شدم، همچنین ابراهیم رضایی نماینده دشتستان مسوولیت نایب رییسی فراکسیون را بر عهده گرفت.

وی ادامه داد: فرهاد طهماسبی نماینده نی ریز، استهبان و نخبگان  و ملک فاضلی نماینده سراوان، سیب، سوران و مهرستان دبیران اول و دوم فراکسیون هستند همچنین سخنگوی فراکسیون با رای سایر اعضا بر عهده ابوالفضل ابوترابی گذاشته شد.

رییس فراکسیون حقوق بشر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از آنجایی که در کشورهای مختلف علیه ایران، مسائل حقوق بشری مطرح می‌شود، در فراکسیون حقوق بشر مجلس مقابله با چنین تفکرهای ضد ایرانی دنبال می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز