سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی:

اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار دارد/نوبخت به کمیسیون شوراها و امور داخلی می‌رود

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۲۶۶۱
اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار دارد/نوبخت به کمیسیون شوراها و امور داخلی می‌رود
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در این کمیسیون خبر داد.

«علی حدادی» سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در توضیح محورهای جلسه امروز (سه‌شنبه) این کمیسیون به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: بحث امروز جلسه آمایش سرزمین توسعه استان‌ها بود و جمع‌بندی که در این مورد صورت گرفت که در این رابطه اعضای سازمان مدیریت، وزارت کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس در این جلسه حضور داشتند و توضیحاتی ارائه دادند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: سوال نمایندگان براین اساس بود که در بحث آمایش سرزمینی در سطح ملی برنامه‌ای ابلاغ شده است یا خیر؟! که اگر ابلاغ شده است بخش نظارتی خود را به ویژه در بحث استان‌ها را به کار بگیریم. همچنین در بخش تولید، صنعت، کشاورزی و بخش‌های مختلف ایراد و اشکالی براین اساس وجود دارد که هنوز برنامه‌ها ابلاغ نشده و جمع‌بندی صورت نگرفته است و این مشکلی است که در مورد آن، این مطالبه را داریم که این سند باید تکمیل و ابلاغ شود.

حدادی با اشاره به جمع‌بندی جلسه امروز (سه‌شنبه) ادامه داد: جمع‌بندی جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی به این صورت شد که در جلسه بعد بحث آمایش سرزمینی ادامه پیدا کند چرا که این بحث در اولویت اول این کمیسیون قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور وزرا در این کمیسیون خاطرنشان کرد: اصلاح قانون انتخابات شوراها در دستور کار این کمیسیون قرار دارد که این کمیته فعال شده و امور کارشناسی آن انجام می‌شود. دومین مسئله اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری است سومین محور هم طرح جامع مدیریت شهری است که این طرح کار بسیار بزرگی است.

حدادی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین رابطه از وزیر کشور دعوت کردیم و به همراه معاونین خود در جلسه حضور داشتند و گزارش کارکردی ارائه کردند که قرار بر این شد که نوبخت با حضور در کمیسیون، راجع به آمایش سرزمین توضیحاتی ارائه بدهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین امروز فرمانده نیروی انتظامی، سردار اشتری هم در کمیسیون حضور داشتند و گزارشی از وضعیت امنیت داخلی، کارکردها و عملکردها ارائه داد.

حدادی در پایان یادآور شد: در آینده از وزرای دیگر برای حضور در کمیسیون دعوت خواهیم کرد. لازم به ذکر است که قبل از انتخابات باید در مورد قانون انتخابات جمع‌بندی کنیم که به موقع مواد و مسائل پیرامون آن را ارائه خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز